| salida 4/6/11 | |
|
+13gladiador jormo JOI BARES jordi_fazer niño GSX-R paquito Renny Torpeda blau WhitePrince Guru charly loski 17 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
oscarR6 Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 11 Edat : 47 Població : vic Registre : 22/05/2011
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 4/6/2011, 14:55 | |
| EI MOTARDS!ENS A PLOGUT UNA MIKA XRO A SIGUT MLT GUAI ESPERO K LA PROXIMA SI APUNTI MES MOTARDS.APART EN LOSKI ANAVA EM MOTO NOVA,CREC K ESTANT FETS UN X ALTRE,M ALEGRO K S APUNTI A LA COLLA YAMAHA JEJEJEJE GAAAAAAASSSSSSS I SOL JAJAJA : | |
|
| |
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 4/6/2011, 17:02 | |
| jajajaja!!!! este oscar es la ostia!!! DIOS BENDIGA A YAMAHA xxDDDDD bueno haber si la podemos resumir un poco el tiempo no ha acompañado del todo pero aun asi ha habido un rato que nos ha dado una tregua y nos hemos podido divertir un poco me he alegrado mucho esta mañana cuando he visto al gladiador que es un gran tio y ultimamente no coincidimos juntos el joi el oscar el jordi y la susanna como siempre un 10 gracias por haberme acompañado esta mañana y en cuanto a la moto.... wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaa!!!! QUE MAQUINA DIOS!!!!! ya espero impaciebte a la proxima | |
|
| |
Torpeda blau Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 272 Edat : 47 Població : Vic Registre : 11/11/2010
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 4/6/2011, 17:54 | |
| Bueno companys, és un plaer rodar amb aquesta nova familia. Cada dia coneixem nous companys i a més aprenem secretillos jeje. Avui ha sigut el dia del LOSKY, encara k ens hem mullat una mica però és igual. Ademés ens hem posat les botes essmorzant!!!!! Ara són casi les 5 de la tarda i encara no he dinat. Hei Oscar espero que t´agradin les curses de la ISLE OF MAN al Youtube!! Fins la semana que be.
Editat per darrera vegada per Jordi el 5/6/2011, 09:16, editat 2 cops en total | |
|
| |
JOI Pilot Provador
Nombre de missatges : 804 Edat : 54 Població : vic Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 4/6/2011, 22:22 | |
| salut i benzina per tots!!!!!!!!!!!! La sortida a estat molt guapa ,si a plogut pero em seny pots disfrutar de les corbes igualment...i sempre va be per agafar experiencia amb la moto ,despres els trams que trobes secs ja son la ostia. Em esmorzat molt molt be una botifarra estripada amb formatge fos que estava de muerte.CUIDADIN ara em en loski amb la RR le dut molt rato a redera i de aqui dos dies ens fara llargues perque ens apartem,com diu l´oscar estan fets el un per l´altre.La companyia ja sabeu tots els que eu vingut que us apracio molt i que som una famalia pero deixeume que digui que en jordi i la sussana em poc temps que fa que venen son tan bona gent que sembla que ens conegin de sempre sou cullunuts tots i GASSSSSSS | |
|
| |
WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 5/6/2011, 00:00 | |
| m'alegro que us hagi anat be la sortida !! llastima de la pluja !!
Ah tambe m'agrada veure el bon rotllo que es respira !!
Joi espero que molts que no hem pogut venir tambe ens apreciis eh !! jajajjajajaj
En loski, lhavieu de veure ahir donant gas jejeje com un gos amb un òs que deien en suri XDD
L'any que be vull veure molta mes gent a les nits de montmelo eh !!
Salut i benzina i ens veiem la setmana que be !!
GAS | |
|
| |
jordi_fazer Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 372 Edat : 49 Població : Sabadell Registre : 26/03/2008
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 5/6/2011, 11:50 | |
| - JOI escrigué:
- salut i benzina per tots!!!!!!!!!!!!
Em esmorzat molt molt be una botifarra estripada amb formatge fos que estava de muerte. al final haurem d'escriure una guia michelin de tots els garitos d'on es menja de P.M. Recordo un de Rupit no recordo como es diu davant del pont, un a El Brull, Ca la Iaia, Mr. Bikers, etc... Som una colla de golafres!! Vsss, Jordi_Fazer | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 5/6/2011, 12:05 | |
| el jordi-facer tiene razon podriamos hacer una guia con los sitios buenos para comer no esta la guia michelin... pues nosotros podemos hacer la guia osonamotards y en vez de estrellas michelin podemos dar cascos osonamotards xDDDD | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 5/6/2011, 17:30 | |
| aqui la fotillo del almuerzo | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 5/6/2011, 17:33 | |
| y para quien no la haya visto aqui mi nueva compañera de ruta | |
|
| |
gladiador Rutero Professional
Nombre de missatges : 595 Edat : 46 Població : Manlleu Registre : 16/11/2008
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 5/6/2011, 22:48 | |
| Eres grande Loski, muy grande...... sigue igual companyerrrrrrrr!!!! | |
|
| |
Torpeda blau Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 272 Edat : 47 Població : Vic Registre : 11/11/2010
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 6/6/2011, 09:16 | |
| - JOI escrigué:
- salut i benzina per tots!!!!!!!!!!!!
La sortida a estat molt guapa ,si a plogut pero em seny pots disfrutar de les corbes igualment...i sempre va be per agafar experiencia amb la moto ,despres els trams que trobes secs ja son la ostia. Em esmorzat molt molt be una botifarra estripada amb formatge fos que estava de muerte.CUIDADIN ara em en loski amb la RR le dut molt rato a redera i de aqui dos dies ens fara llargues perque ens apartem,com diu l´oscar estan fets el un per l´altre.La companyia ja sabeu tots els que eu vingut que us apracio molt i que som una famalia pero deixeume que digui que en jordi i la sussana em poc temps que fa que venen son tan bona gent que sembla que ens conegin de sempre sou cullunuts tots i GASSSSSSS JOI i FAMILIA d'OSONAMOTARDS: VOSALTRES SÍ QUE SOU COLLUNUTS!!!!!!!!!!!! Dóna gust conèixer gent com vosaltres!! Va, que ja estem contant les hores per a a tornar-nos a veure!! | |
|
| |
ignasi Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 168 Edat : 43 Població : vic Registre : 22/03/2010
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 6/6/2011, 09:59 | |
| LOSKIIII .....!!!!!! El puto jefe!!, a mi particularment et puc dir que m'agrada molt la teva màquina (hohoho), i no ser si cal que et digui, perquè ja l''hauràs probat, que va de puta mare, segur que ja has exprimit el gas a tope i saps del què parlem, ja tinc ganes de coincidir algun dia i veure-la amb directe!! Una abraçada company i enhorabona. I per la resta ..... mmmmm ...., cop de targeta!! | |
|
| |
Danimo Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 5 Edat : 40 Població : Vic Registre : 18/04/2011
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 6/6/2011, 11:05 | |
| Me alegro loski!!! A salido todo rodado! Tengo ganas de volver a salir con vosotros ya que ultimamente stoy un poco liado los fines d semana, pero en cunato pueda me apunto!!! A cuidar-se gent!!! | |
|
| |
Guru Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 125 Edat : 55 Població : Sant Julià de Vilatorta Registre : 20/08/2009
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 6/6/2011, 12:40 | |
| Jolines Loski....
CASCO NOU, EH !!!!!!!!!!
jijijijijijij... | |
|
| |
Kawito Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 51 Edat : 50 Població : CALLDETENES Registre : 14/02/2011
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 6/6/2011, 13:23 | |
| Felicitats Loski!!! Jo hagués vingut perquè és com si tornés a estrenar la moto......ja està reparada i també perquè estrenava casc(el casc no es podia reparar ni de conya ) , però aquest dissabte no va poder ser! A veure si a la pròxima! Felicitats i cuidaooo amb el gasssss | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 6/6/2011, 16:12 | |
| espero veros a todos pronto ignasi si que se de lo que hablas xDD que maquina!!! danimo guru y kawito haber si nos vemos pronto que con la buena gente da gusto estar | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: salida 4/6/11 | |
| |
|
| |
| salida 4/6/11 | |
|