¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessiósalida matinal 5-2-11 Email110

salida matinal 5-2-11

+4
GSXmotard
JOI
Renny
loski
8 participantes
AutorMissatge
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

Nombre de missatges : 978
Edat : 48
Població : manlleu
Registre : 29/06/2009

salida matinal 5-2-11 Empty
MissatgeAssumpte: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime2/2/2011, 00:43

bueno para este fin de semana ya hay previsiones meteorologicas muy buenas y pues eso que he pensado que lo podiamos aprovechar
lo dicho quien se anime para este sabado que lo diga
la ruta ya veremos

SALIDA
Zefir de Vic a las 9 de la mañana

PD: la idea es de salir a las 9 para que de tiempo de hacer unas cuantas curvas y de almorzar por eso si algien quiere hacer el cafe queeste un poquito antes por favor

LISTA
loski
renny
joi
gladiador
GSXmotard

Editat per darrera vegada per loski el 4/2/2011, 00:28, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Renny
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Renny

Nombre de missatges : 150
Edat : 59
Població : vic
Registre : 08/09/2010

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime2/2/2011, 11:29

Bon dia a Tothom,
Jo m'apunto però tinc que estar a Vic per les 12.
Si de cas us acompanyo un troç i dono volta cap a casa.

Tinc ganes de motoooooooooooo

BROOOOMMMMMM

Com diu Valentino BELLO !!!
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

Nombre de missatges : 804
Edat : 54

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime2/2/2011, 22:47

cheers eppp hola companyers!
loski ja pots apuntar dos mes ,joi i gladiador.
per cert companys el dia 27 de febrer o sigui aquest mes hi ha tandes a montmalo jo estic pensant a apuntarmi si algu si afageix sapigueu que queden poques plaças
vinga fins dissabte i salut i benzina
Tornar a dalt Ir abajo
GSXmotard
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
GSXmotard

Nombre de missatges : 184
Edat : 33
Població : Manlleu
Registre : 16/01/2010

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime3/2/2011, 21:32

Ieeee!!! ja mi podeu apuntar a mi també que m'haig de treure el MONO d'anar amb moto ja!!!!

Fisn dissabte!!!

GAAAASS
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime5/2/2011, 20:32

hoy ha sido BRUTAL.....
excelente compañia como de costumbre en este foro buen embiente y muy buen rollo
el dia espectacular especial perfecto un dia radiante con un sol que nos regalaba un calorcito muy agradable parecia hecho exclusivamente para andar en moto
a primera hora y como viene siendo costumnbre el paquito tambien ha benido aunque eso ya mas que una costumbre es una tradicion en el xDDD
al salir el tiempo fresquito fresquito pero a la que hemos pasado el coll de revell todo ha cambiado un almuerzo en hostalric y ala!! a darle chicha a las nenas y quitando alguna curva un poco mojada todo lo demas ha sido perfecto
gracias a todos
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

Nombre de missatges : 2270
Edat : 40
Població : Vic
Registre : 17/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime5/2/2011, 22:33

Ei gent !!! juerrr he estat a Andorra 2 dies i avui tampoc he pogut venir Sad
A les 2 teniem Mono i hem anat fins a montserrat a dinar i guai, amb ganes ja de tornar engegar la makinaria !!

Ens veiem aviat va !!

vss
Tornar a dalt Ir abajo
https://osonamotards.foroes.org
paquito
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
paquito

Nombre de missatges : 244
Edat : 49
Registre : 09/08/2009

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime6/2/2011, 00:33

gracias loski,machote.estan sonats aquesta gent,aixo sembla ja, la selva circuit,la mare que els va parir,cada dia corren mes,segur que anaven a velocitats¿¿¿,no se si es pot dir en un foro,pero,bueno lo demes a ja o adit en loski,que deu ni do tambe,LAS MATA CALLANDO,espero que no canbi de montura,que em quedo sol,jijijij.
fins la proxima companys de asfalt,
PD.no correu i feu bondat,adeuuuuuuuu. elephant elephant elephant
Tornar a dalt Ir abajo
gladiador
Rutero Professional
Rutero Professional
gladiador

Nombre de missatges : 595
Edat : 46
Població : Manlleu
Registre : 16/11/2008

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime6/2/2011, 11:24

Wones!!! aquest en paquito es la polla!!!! jejejeje va dient va dient pero a la carretera d'hostalric el uia enganxat al cul jajajajajja gaaaaaaaaasssss aqui!!!!! a fondoooooooooo!!!! ni radars ni mosos!!!! sino que li demanin a en joi i el seu amic de l'opel astra!!!! jajajajaja
cada dia mes bé i mi trobo millor a sobre la nena, els que heu vingut ja sabeu de que va!!! millorarn dia a dia, amics gracies per tot!!!
Renny, a veure si el proxim dia pots venir tot el dia, que a llagostera et varem trobar a faltar!!!!
Loski, quant et compris la R no et veure el cul!!!!
Que tinc que dir den GSX i en Joi, on ereu??? nomes us veia a les rotondes!!!

Som una bona colla, espero que duri molt i molt de temps!!!!

Gracies companyerrrrrrrr!!!
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

Nombre de missatges : 804
Edat : 54

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime6/2/2011, 12:49

be ja no em queda gaire per dir ja que soc l ultim a fer la cronica de la sortida.
A estat genial un escandol les carreters ja comencen a estar be i un sol que ens a acompanyat tot el dia .la companyia surtis em qui sortis tot pases be i amb aixo esta tot dit .cullons tots an aumentat el nivell quant mes hores passem a sobra la nena com es normal mes be ti trobes i millor et menjes el KMs.de manera que els del (peloton)cada dia apreten mes els de davant aurian de afluixar un pelin de res perque la diferencia de molt poc i aixi roderiem tots junts ,pero quant estas concentrat sobra la nena i fent corbes sensa voler pers la nocio de grup .pero en fi som cullunuts i ens ho passem molt be .........
els joves que no canviin i els vells com jo pit i collons i aguantar molt i molt de temps........ara siiiii
GGGAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSS
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

Nombre de missatges : 2270
Edat : 40
Població : Vic
Registre : 17/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime6/2/2011, 17:25

Colla de cremats XDDDD

Veig ke us ha anat de conya la sortida !! m'en alegro molt ! Very Happy

Ens veiem aviat !!
Tornar a dalt Ir abajo
https://osonamotards.foroes.org
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime6/2/2011, 17:34

ei presi pero que sea verdad y que nos veamos pronto que te se hecha en falta tio
y lo de ayer fue cojonudo sobre todo con el dia que nos hizo
Tornar a dalt Ir abajo
ignasi
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
ignasi

Nombre de missatges : 168
Edat : 43
Registre : 22/03/2010

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime7/2/2011, 10:48

collons amb la pandilla motard ...!!!!, ja tinc ganes de tornar, portu uns dies una mica de cul però em sembla que ara ja ve la calma xixa i viam si mi puc tornar a agafar!, jo vaig sortir el diumenge a mig matí i vaig anar fins la Molina, també va estar molt bé, però hi vaig anar sol perquè des de l'últim dia de la collada amb el susto encara no hi havia anat i així vaig poder-la fer tranquil, o això es el què volia fer ,però clar un cop sobre la moto costa ....

M'alegra saber que continueu fotent-li tanta canya, viam si el pròxim find ja sóc amb vosaltres ....

Molta trallaaa .....!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Renny
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Renny

Nombre de missatges : 150
Edat : 59
Registre : 08/09/2010

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime7/2/2011, 11:43

Bon dia a tothom,
Segur que la propera sortiré tot el dia.
Aquest dissabte passat ha sigut una tocada e fuga per mono de moto jaja...Al principi no havia de sortir peró ja se saps que la droga de la gasolina no es pot fer res :-)

Per compensar la mini sortida de dissabte Ahir vaig fer la ruta de Sant Feliu de Codina... una passada, a part d'algun revol una mica humid la resta va estàr SUPER....

Apa Nois fins dissabte que ja comença la crisi d'astinència jaja

Cuideu-vos

BROOOOOMMMMMM

Come dice Valentino : Bello
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: salida matinal 5-2-11   salida matinal 5-2-11 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

salida matinal 5-2-11
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1