| jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Kawito Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 51 Edat : 50 Població : CALLDETENES Registre : 14/02/2011
| Assumpte: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 30/4/2011, 23:03 | |
| Wuolas! Jo també vinc! ja estic apuntat, he muntat una 2ct tant davant com darrera, però no són per la kawa......ja no la tinc! l'he vendua i ja m'he pillat una altre montura.....la vaig recollira ahir i avui al matí l'he provada una miqueta....us la presento en una foto al peu del text.....o sigui dissabte pròxim a Montmeló per primera vegada i amb una moto que és nova per mi i no he ana't mai amb deportives.....hauré de posar els "warning" i esperar que no em passin per sobre! En tot cas a ZK ja els hi he posa't el més baix de tot! a veure si sols em deixaran rodar pels boxes.... | |
|
| |
BARES Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 262 Edat : 42 Població : sant hipolit de voltregà Registre : 10/11/2008
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 30/4/2011, 23:53 | |
| Molt wapa la moto!!!!!!!!!!!!!! si senyor melagro molt ara toca disfrutarla que quan camvies de moto fa il.lusió,,,,,,,iganes de anar agafantli el aire ,,,,
Ara et direm el Hondito amb comptes de Kawito.....jejeje que vagi bé......... | |
|
| |
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 1/5/2011, 00:16 | |
| joder kawito menudo salto de la pequeña kawa a ese pepino me alegro por ti y que la disfrutes | |
|
| |
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 1/5/2011, 00:54 | |
| Ostres! Que això havia d'anar incrustat al fil de Tandes en Montmeló 07/05/2011 MICHELIN........sorry la ilusió de ensenyar la nova adquisició que m'ha fet precipitar-me al posar el post Gràcies i ens veiem al Circuit(jo us miraré des del darrera! ) | |
|
| |
WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 1/5/2011, 10:29 | |
| Felicitats i mirare de arreglar aixo del post jajajaj
ens veiem dissabte
PD: no puc moureu, no passa res jejeje | |
|
| |
charly Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 368 Edat : 46 Població : Hostalets de Balenya & Mollet Registre : 20/07/2009
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 1/5/2011, 14:54 | |
| Ostres tu, si ja no et seguia amb la petita ara ni et veure... m n'alegro molt!!!
| |
|
| |
ignasi Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 168 Edat : 43 Població : vic Registre : 22/03/2010
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 2/5/2011, 09:45 | |
|
Kawito ...!!, molt guapa la moto, almenys aquest find passat has pogut probar-la com deiem l'altre dia, no entreràs verge al circuit ...., i ja et dic que disfrutaràs com un animal!!
fins dissabre crac!
| |
|
| |
Renny Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 150 Edat : 59 Població : vic Registre : 08/09/2010
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 2/5/2011, 22:23 | |
| Walla, quina passada !!! Fins aviat
BROOOMMMMM
Come dice VAlentino... Bello | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 2/5/2011, 23:35 | |
| ei kawito ahora te tendras que cambiar el nombre de usuario te tendras que llamar hondito XDDDDD | |
|
| |
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 3/5/2011, 00:29 | |
| - loski escrigué:
- ei kawito ahora te tendras que cambiar el nombre de usuario
te tendras que llamar hondito XDDDDD Doncs encara no he canvia't el nick....però em falta la caricatura pel avatar De totes maneres Hondito podria ser viable, tot i que en aquesta montura ja no li pega tant....alguna cosa sortirà sinó hi deixo Kawito perquè s'han de tenir present els orígens....així hauria de posar Pukito(per la Puch Condor III la primera de les 9 que l'han precedit ) | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano 3/5/2011, 00:45 | |
| uuuaaaaaaalllllllaaaaaaaaaaaaaaa!!! una condor!!! esa fue mi segunda moto aunque con todo lo que le hice a la condor solo le quedaba el nombre jejejeje!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano | |
| |
|
| |
| jo també vinc, però per anar coneixent la moto....o sigui piano-piano | |
|