|
| GP APEROL MOTO GP 2012 | |
| | Autor | Missatge |
---|
GSXmotard Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 184 Edat : 33 Població : Manlleu Registre : 16/01/2010
| Assumpte: GP APEROL MOTO GP 2012 1/5/2012, 22:28 | |
| Vinga vaaa!! Que ja tenim el gran premi de casa aqui!! Crec que seria bo de començar a agafar les entrades per anar a Montemló, que aquest any són els dies 1,2 i 3 de Juny.
Bé, jo havia pensat anar a tribuna A, és la de final de recta, veus la chican i la parabolica abans de la repsol, cada any vaig allà i és molt ben parit.
L'entrada són 100 € els tres dies, que en penseu?? Qui s'anima a venir??
Aneu donant les vostres opinions a veure que ús sembla i decidim!!
Gaaas aqui!!
- Vss - | |
| | | ignasi Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 168 Edat : 43 Població : vic Registre : 22/03/2010
| Assumpte: Re: GP APEROL MOTO GP 2012 2/5/2012, 10:14 | |
|
nanuu ...., feies molt goig ahir dimarts a les 8:30 al coll de vic fent-la petar amb els mossos, jajajaja, entre la cara d'adormit i emprenyat feies la teva gràcia ..., va caure alguna multa o era simple control de papers??, són una colla de cabrons!
jo també vull anar-hi a montmeló, però els 3 dies no crec, segurament el dia de la cursa ..., anem parlant!!
gas i xampany
| |
| | | GSXmotard Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 184 Edat : 33 Població : Manlleu Registre : 16/01/2010
| Assumpte: Re: GP APEROL MOTO GP 2012 2/5/2012, 22:52 | |
| Jajajajaj que cabroon!! Re ree es va acabar amb una multa de 100€ que reclamare perwue no es correcte, em van dir que els pneumatics no estaven homologats pro si que ho estan, a viam si em salbu fent el recurs jajaja
Parlant de coses importants, veig que la gent no té ganes d'anar a montmelo o troben que son molts diners, crec que lentrada per un dia no hi es, i si hi es no se el que val xdd
Va gent dieu el que i fem una cosa o l'altre!!! Gaaaaaas | |
| | | Torpeda blau Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 272 Edat : 47 Població : Vic Registre : 11/11/2010
| Assumpte: Re: GP APEROL MOTO GP 2012 2/5/2012, 23:26 | |
| Nosaltres son 200€ ho tenim que meditar una mica mes Suri, ara no pensis que som uns morts de gana eeeehhh jajajaja. | |
| | | JoSe_SkU Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 67 Edat : 40 Població : Vic (Barcelona) Registre : 16/04/2011
| Assumpte: Re: GP APEROL MOTO GP 2012 3/5/2012, 12:53 | |
| Nosaltres ja tenim les entrades comprades desde el març... Hem agafat tribuna B ja q l'any passat vem estar ala G y ens va agradar molt aquella zona... Entrada per un sol dia no hi ha, es la mateixa entrada per els 3 dies i a nosaltres ens va sortir per 74€ cada entrada perque feien un 10% de descompte i ames amb el carnet jove un 20% aixi q de coñaa!!! i reee, aki estem, amb mooooooltes ganas de que arribi el diaaa!!!!!
Ens veieem geeent, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!! | |
| | | JoSe_SkU Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 67 Edat : 40 Població : Vic (Barcelona) Registre : 16/04/2011
| Assumpte: Re: GP APEROL MOTO GP 2012 28/5/2012, 18:42 | |
| Geeeeeeeeeeeeeeent!!! Vaaaa que per fiiiii tenim aqui el Gran premiiiiiiiiii!!!
Algu de vosalteres hi anira?? perque si algu hi vaa podriem quedar per anar-hi junts fins allaa o alfgo no??
Ja direu el q!! Ens veieeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: GP APEROL MOTO GP 2012 | |
| |
| | | | GP APEROL MOTO GP 2012 | |
|