| Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
JOI Pilot Provador
Nombre de missatges : 804 Edat : 54 Població : vic Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 19/6/2012, 23:16 | |
| Vinga com que hi ha gent que nomes els hi va be el diumenge dieui la vostra aqui li va be el i dissabte i aqui el diumenge i si no ens possem tots d'acord i san de fer dos grups el fem cap problemaaaaaaaaa...... | |
|
| |
charly Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 368 Edat : 46 Població : Hostalets de Balenya & Mollet Registre : 20/07/2009
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 20/6/2012, 10:17 | |
| - JOI escrigué:
- Vinga com que hi ha gent que nomes els hi va be el diumenge dieui la vostra aqui li va be el i dissabte i aqui el diumenge i si no ens possem tots d'acord i san de fer dos grups el fem cap problemaaaaaaaaa......
Ostres Joi tambe vols surtir diumenge? dissabte a la nit es la revetlla de Sant Joan, no en perdones cap eh!! de totes maneres, jo encara no tinc la moto a punt per sortir, a vere si arriba ja la paga que tinc molt mono. | |
|
| |
JOI Pilot Provador
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 20/6/2012, 13:21 | |
| Es veritat no i contava amb la revetlla be dons pot ser dissabte...... | |
|
| |
G&G Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 208 Edat : 42 Població : MANLLEU Registre : 26/03/2008
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 20/6/2012, 17:17 | |
| Jo Divendres he de treballar, per tant aquest finde no puc pas.... Dissabte que bé ja hi tornarem!!
P.D: Joi, jo lo que vam parlar de les tandes ho faré diferent. Ara al Juliol no en faré i així el 12 d'Agost que no hauré treballat, en faré dues al mateix dia!! Gaaaaas!!! | |
|
| |
JOI Pilot Provador
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 20/6/2012, 17:37 | |
| Ok G&G cap problem!!! GAS I ENS VEIEM ON ROAD jajaja | |
|
| |
JOI Pilot Provador
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 24/6/2012, 13:50 | |
| Be finalment com que el dissabte no vaig poguer surtir avui me llavat dora i he marxat a fer un collfirmic i montseny non stop i a 10:30 ja era a casa .La cuestio es no perde el ritma uns km sempre van be.vinga GAS COMPANYS | |
|
| |
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 24/6/2012, 20:15 | |
| tu joi eres un crack haga frio, calor, llueva, nieve, o pase lo que pase el avi y su ninja siempre salen.... preparate que ya pronto vuelvo con mi r6 si todo va bien | |
|
| |
WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge 24/6/2012, 22:51 | |
| Bueno ja estic aki eh gent !! Ja se que m'heu trobat a faltar eh jejeje
No pareu ni per sant joan !! jajajaja
Nose si a la proxima podre venir perque he de fer distribucio i transmisso pero tanta aviat com pugui ens veiem !!
vss | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge | |
| |
|
| |
| Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge | |
|