¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar SessióVinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Email110

Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge

5 participantes
AutorMissatge
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

Nombre de missatges : 804
Edat : 54
Població : vic
Registre : 29/06/2009

Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Empty
MissatgeAssumpte: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime19/6/2012, 23:16

Vinga com que hi ha gent que nomes els hi va be el diumenge dieui la vostra aqui li va be el i dissabte i aqui el diumenge i si no ens possem tots d'acord i san de fer dos grups el fem cap problemaaaaaaaaa......
Tornar a dalt Ir abajo
charly
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
charly

Nombre de missatges : 368
Edat : 46
Població : Hostalets de Balenya & Mollet
Registre : 20/07/2009

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime20/6/2012, 10:17

JOI escrigué:
Vinga com que hi ha gent que nomes els hi va be el diumenge dieui la vostra aqui li va be el i dissabte i aqui el diumenge i si no ens possem tots d'acord i san de fer dos grups el fem cap problemaaaaaaaaa......
Ostres Joi tambe vols surtir diumenge? dissabte a la nit es la revetlla de Sant Joan, no en perdones cap eh!!
de totes maneres, jo encara no tinc la moto a punt per sortir, a vere si arriba ja la paga que tinc molt mono.
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime20/6/2012, 13:21

Es veritat no i contava amb la revetlla be dons pot ser dissabte......
Tornar a dalt Ir abajo
G&G
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
G&G

Nombre de missatges : 208
Edat : 42
Població : MANLLEU
Registre : 26/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime20/6/2012, 17:17

Jo Divendres he de treballar, per tant aquest finde no puc pas.... Dissabte que bé ja hi tornarem!!

P.D: Joi, jo lo que vam parlar de les tandes ho faré diferent. Ara al Juliol no en faré i així el 12 d'Agost que no hauré treballat, en faré dues al mateix dia!! Gaaaaas!!!
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime20/6/2012, 17:37

Ok G&G cap problem!!! GAS I ENS VEIEM ON ROAD jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime24/6/2012, 13:50

Be finalment com que el dissabte no vaig poguer surtir avui me llavat dora i he marxat a fer un collfirmic i montseny non stop i a 10:30 ja era a casa .La cuestio es no perde el ritma uns km sempre van be.vinga GAS COMPANYS
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

Nombre de missatges : 978
Edat : 48
Població : manlleu

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime24/6/2012, 20:15

tu joi eres un crack haga frio, calor, llueva, nieve, o pase lo que pase el avi y su ninja siempre salen....
preparate que ya pronto vuelvo con mi r6 si todo va bien
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

Nombre de missatges : 2270
Edat : 40
Població : Vic
Registre : 17/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime24/6/2012, 22:51

Bueno ja estic aki eh gent !! Ja se que m'heu trobat a faltar eh jejeje

No pareu ni per sant joan !! jajajaja

Nose si a la proxima podre venir perque he de fer distribucio i transmisso pero tanta aviat com pugui ens veiem !!

vss
Tornar a dalt Ir abajo
https://osonamotards.foroes.org
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge   Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Vinga companys dieu la vostra dissabte o diumenge
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1