¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar SessióMichelin Power Days - Página 3 Email110

Michelin Power Days

+10
carles
Kawito
Torpeda blau
Ruxu GSX-R
WhitePrince
charly
JOI
jormo
loski
G&G
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Ruxu GSX-R
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Ruxu GSX-R

Nombre de missatges : 241
Edat : 36
Població : Torelló
Registre : 23/02/2010

Michelin Power Days - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime10/10/2012, 19:18

Jo em portare bukata pk mel menjare a dins el box kom k portare maleta x guardar matricula i tal kom vulgui la gent.
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

Nombre de missatges : 978
Edat : 48
Població : manlleu
Registre : 29/06/2009

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime10/10/2012, 20:40

això del dinar com vulgueu si algun voleu anar a algun lloc a dinar compteu amb mi si no també portaré entrepà com vulgueu
Tornar a dalt Ir abajo
Ruxu GSX-R
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Ruxu GSX-R

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime10/10/2012, 21:43

Jo portare bokata xk em la gent k hi haura xlla sera imposible kadascu k fagi el k vegi convenient jo nire em bokata va gasss i esperem k surti una mika el sunny
Tornar a dalt Ir abajo
Ruxu GSX-R
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Ruxu GSX-R

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 01:58

ACTUALITAZIÓ DEFINITIVA

Bueno va gent que el gran dia ia arriba, encara que plogui i tenim que anar igualment a no ser que ens caigui un diluvi, pero un bon xubeskeru u arrekla tot.
Ens trobarem tots el que vulgueu venir aquesta hora on a dit en loski.
Tema dinar i aixo que cadascu fagi el que cregui mes convenien, penseu que si som l'ultim grup les tandes s'acaven a les 18:00, jo portare bucata x estalviarme aglumeracions de gent aixi jo dinare al custat de la meva nena.

LLOC DE TROBADA:

A la gasolinera de Can Pamplona, (Zefir aquesta hora esta tancat).

Hora de trobada:

Entre les 6:30 i les 6:45 a tres quarts qui no i sigui marxem, no cal recordar que totom em diposits plens, tan mateix anem mes dora per si algu te que repostar alla po millo diposits plens, i preferexu marxar d'hora i arribar 30 minuts abans.

L'hora de sortida la fem dora aixi arribarem alla i tindrem temps de desmontar les motos etc i de concensiarnus i relaxarnus una miqueta.
Esperem que el temps ens acompanyi encara que sigui una mica i que llueixi el sunny encara que sigui numes un ratet.

Els que esteu apuntats a les tandes sou: G&G, Loski, Ruxu, Bares, Jordi A, Kawito, Carles, Xevi B, Carles RR, Rafart, Ramon, Lluissdr, Xevi, Deluxe, David B, Pere A, Eduard I, Miquel C, Jordi p. (nuse si em dexu algu).

GASSSS!!!
Tornar a dalt Ir abajo
CarlesRR
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
CarlesRR

Nombre de missatges : 9
Edat : 51
Població : Vic
Registre : 06/03/2010

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 08:14

Va nois q ja ho tenim això, nomes 24H, per el que fa el temps no petiu , sempre la cagen , no la cagaran demà, de totes maneres jo he segui la predicció i la va canviant cada dia, estic segur q com a minim el mati hens respectara, nosaltres egurament sortirem de les 4 carreteres a les 7, nosaltres anem amb remolc, ja hens veurem al circuit, però penseu una cosa fins ales 8 no obren les portes del circuit, per lo tant no correu no us tingeu q esperar fora..

Fins demà GASSS

Predicció dels matapans de meteocat:

Precipitacions

Al vessant nord del Pirineu se n'esperen de febles i disperses al llarg el dia, si bé seran més continuades al centre de la jornada. La cota de neu baixarà en aquest sector fins a situar-se entorn els 2400 metres.
A més, fins a mig matí s'esperen ruixats entre febles i moderats al sector central del litoral i prelitoral i, a partir d'aleshores, també s'esperen al quadrant nord-est. Localment aniran acompanyats de tempesta.
Acumularan quantitats poc abundants de precipitació.
Tornar a dalt Ir abajo
lluissdr
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
lluissdr

Nombre de missatges : 45
Població : VIC
Registre : 14/02/2011

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 10:34

Nosaltres tambe anem amb una furgona, encara que sigui aqui aprop, per portar tots els trastets i no anar supercarregats amb motxilles.
Carles, tambe acostumem a sortir de les 4 carreteres, o sigui que segur ens hi veiem.
O sigui que ens trobarem amb la resta al circuit, de totes maneres, no volgueu anar tant dora si marxeu a les 07:15 ja anireu sobrats . . . .. que amb les ganes, arribareu al circuit amb 20 min.
Pel dinar, entrepans... . . que sino les tandes de la tarda, es fan feixugues amb el pap massa ple. Very Happy
GASSS !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
lluissdr
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
lluissdr

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 20:06

Voleu dir que han fet gaire cas de lo dels grups? Quin nº teniu?
Jo tinc el 51 (grup B), en Bares el 102 (Grup C) i els altres 2 Bancells tenen els 161 i 164 (Grup D) . . .. . Suspect Suspect
Al final el meu company sembla que fallara perque ha tingut una emergencia, o sigui que sortire amb vosaltres desde Can Pamplona, pero no sigueu animals de quedar a les 06:30, que amb 25-30min som a Montmelo i en CarlesRR diu que no obren el circuit fins les 8h. Que si plou, ens calarem esperant alla fora.
Potser una hora mes logica seria quedar a les 07:30 i marxar a les 07:45, puntuals. Per ser alla a les 08:15 .. . .. i fins a les 9h hi ha temps de sobra per apuntar-nos. Pero si dieu mes dora . . .. . nose .. .
GAS!!
Tornar a dalt Ir abajo
G&G
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
G&G

Nombre de missatges : 208
Edat : 42
Població : MANLLEU
Registre : 26/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 21:37

Jo a les 7 seré allà!! Qui vulqui ja ho sap, sinó ens veiem al circuit craks!!
Tornar a dalt Ir abajo
carles
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
carles

Nombre de missatges : 6
Registre : 12/08/2009

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 21:50

Nosaltres 106 i 107, diria q si q ho han fet b, nosaltres si qdeu a les 7 o 1/4 d 8 tv vindrem a 3/4 d 7 massa d'hora, ja direu sino ja ens veurem al box.
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 22:06

jo estare a la gasolinera sobre les 6,45 que ja se sap que entre una cosa i l'altra sempre acabes sortint més tard i crec que ja tan a última hora canviar l'hora seriosa liar a la gent
ja que diuen que fins les 8 no obren el circuit però en les despeses motoszk deia que havia de presentar a les 7,45
Tornar a dalt Ir abajo
Kawito
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Kawito

Nombre de missatges : 51
Edat : 50
Població : CALLDETENES

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 22:14

Wuolas folls
Jo sortire a les 7:30 tinc el 121 ho sigui grup C primera tanda 10:10 i per donar el paper tens fins a les 9h o sigui calma i mirare de arribar al cicuit a les 8 i nkara tinc 2 hored per preparar
Ens veiem alla!espero k secs!
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 23:36

jo també tinc el grup c
be en el tema sortida el més lògic és que els que es vulguin venir en grup amb nosaltres que vinguin a la mobilsa a les 6,45 i els que prefereixin esgotar una mica més doncs ja ens veurem allà
per cert en la mobilsa però pel costat que la benzinera és més gran que allà hi ha màquina de cafè xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
carles
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
carles

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime11/10/2012, 23:43

Ok nosaltres pasarem per la gasolinera d can Pamplona a les 7 si i sou ok i sino ens veiem alla, amb quines motos aneu? No ens coneixem nosaltres una r1 dl 2006 i una cbr 1000 rr del 2006/ 2007
Tornar a dalt Ir abajo
DELUXE...
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
DELUXE...

Nombre de missatges : 31
Edat : 43
Població : vic
Registre : 25/01/2009

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime12/10/2012, 00:50

Ens veim alla!!! uuuuuuooooo!!!
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime12/10/2012, 20:31

bé després d'una bona dutxa es veuen les coses d'una altra manera
avui ha estat un dia rodó ..... que sort hem tingut amb la pluja ens ha respectat bastant i pel de més dir .... genial, brutal, fantàstic, flipant, etc etc etc
avui hem tingut la gran sort de tenir un dia motero i de rodar en un dels millors circuits del món
a veure si l'any que ve podem repetir
Tornar a dalt Ir abajo
carles
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
carles

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime12/10/2012, 22:01

Nois tant jo com en Xevi ens ho em passat d'allò més bé. I gràcies per la vostra simpatia, he estat collonuts, a veure si algun dia ens animem a una de les sortides que feu normalment i així ens acabem de coneixer.
P.D. Tinc algunes fotos, a on caldria penjar-les?.
Tornar a dalt Ir abajo
lluissdr
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
lluissdr

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime13/10/2012, 01:13

Hei !!
Coincideixo amb en Loski i en Carles, un dia ben rodó, amb una mica d'ai-ai affraid affraid a la primera tanda, pero al final tot perfecte!
Bona companyia, bon temps i molt de GAS!!! lol!
Espero no tardar massa a poder tornar a sortir amb vosaltres algun weekend, tot i que nomes pugui sortir els diumenges (haure de posar el fil i a veure si algu s'apunta).
Apali i . . . .. GAS!!!!! cheers cheers

Pd: Carles, lo de les fotos, envia-li un miss a en white que ell t'explicara que fer.. . . . volem fotos!!! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
BARES
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
BARES

Nombre de missatges : 262
Edat : 42
Població : sant hipolit de voltregà
Registre : 10/11/2008

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime13/10/2012, 11:30

Va ser um dia genial .......sha de repetir cada setmana ,,,,jeje!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Torpeda blau
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Torpeda blau

Nombre de missatges : 272
Edat : 47
Població : Vic
Registre : 11/11/2010

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime13/10/2012, 11:56

fantasía un día rodó, añ
L final varen rodar tots junts,que mès es pot demanar,ara a esperar a la próxima.
Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

Nombre de missatges : 804
Edat : 54
Població : vic

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime13/10/2012, 19:37

GASSSSSS A LEINA !!!!!! Aixo es el que varem fer i ens u varem passar a fondo de be ......bones amistats i un circuit per foteli gas que mes es pot demanar .......a la vida hi ha estones bones i dolentes aprofitem les bones que cullons.... cheers
Tornar a dalt Ir abajo
carles
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
carles

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime17/10/2012, 22:48

He descobert aquesta plana web per si us interessa.
https://picasaweb.google.com/102955238663870141603/MichelinDaysMontmelo12DeOctubre2012?authuser=0&feat=embedwebsite#
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Michelin Power Days   Michelin Power Days - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Michelin Power Days
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3