| SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 | |
|
+11lluissdr Renny WhitePrince gladiador charly niño GSX-R paquito salud Torpeda blau JOI loski 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 6/11/2011, 11:01 | |
| Con motivo que este proximo sabado es el 4º aniversario de osona motards y por eso nos vamos de cena no se me ocurre mejor forma de empezar el dia que la de hacer una salida por la mañana La idea es la de siempre unas cuantas curvas un buen almuerzo y pasar un buen rato la ruta ya la colgare durante la semana depende de lo que haga el tiempo asi ya veremos para donde podemos tirar Pues quien quiera ya lo sabe que se apunte
HORA Y LUGAR DE SALIDA:
A las 8,30 en el Zefir de Vic ""como siempre""
LISTA:
loski JOI JORDI paquito oscar
Editat per darrera vegada per loski el 10/11/2011, 23:52, editat 4 cops en total | |
|
| |
JOI Pilot Provador
Nombre de missatges : 804 Edat : 54 Població : vic Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 6/11/2011, 22:12 | |
| eiiiii luis no deus pensar surtir sensa mi !!!!!!! vinga apunta una ninja al pit line ,vinga A FONDOOOOOO | |
|
| |
Torpeda blau Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 272 Edat : 47 Població : Vic Registre : 11/11/2010
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 9/11/2011, 00:17 | |
| Jo en principi vinc peró divendres o confirmo penya.
Vinga gassss a l´eina. | |
|
| |
salud Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 31 Edat : 38 Població : Manlleu Registre : 24/02/2010
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 9/11/2011, 00:21 | |
| a veure si feu alguna sortideta algun diumenge!!! | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 9/11/2011, 00:31 | |
| jordi yo de todas maneras te apunto ""que no se diga"" ei salud ya hacia que no te veia pr aki lo de las salidas en domingo pues si que deberiamos hacer alguna mas pero no te preocupes que aunque sea solo de vez en cuando alguna hacemos que hay varios que se quieren apuntar lo que si digo que los que quieran salir en domingo que cuelgen la ruta pues asi los que salimos en sabado podamos cambiar el dia por el domingo de todas maneras esta semana si toca en sabado que haber quien es el guapo que madruga el domingo despues de la cena xDDD va!!! que aki falta gente!!!!! | |
|
| |
paquito Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 244 Edat : 49 Població : vic Registre : 09/08/2009
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 10/11/2011, 02:41 | |
| | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 10/11/2011, 16:57 | |
| | |
|
| |
niño GSX-R Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 104 Edat : 40 Població : St. fost de campsentelles Registre : 10/06/2009
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 11/11/2011, 09:21 | |
| Loski, si quereis cambiar el mango de la moto por un mango de un rodillo, podeis venir a pintar un poquito, jejejeje con muchas ganas de salir en moto, pero toca pintura en el piso, nos vemos en la siguiente!! pasarlo bien y nos vemos por la noche | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 11/11/2011, 16:54 | |
| madre mia al mango del rodillo le tengo alergia jajajajaja!!!! todavia estoy buscando por donde se enchufa pero no lo veo jajajajajaja!!!! ok niño nos vemos en la proxima pero antes como tu dices en la cena | |
|
| |
charly Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 368 Edat : 46 Població : Hostalets de Balenya & Mollet Registre : 20/07/2009
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 11/11/2011, 19:49 | |
|
Loski, no busques más el enchufe del rodillo, que seguro que va con gasolina jeje, GAAAASSS AL RODILLO!!!
| |
|
| |
Torpeda blau Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 272 Edat : 47 Població : Vic Registre : 11/11/2010
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 11/11/2011, 22:58 | |
| | |
|
| |
gladiador Rutero Professional
Nombre de missatges : 595 Edat : 46 Població : Manlleu Registre : 16/11/2008
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 12/11/2011, 16:15 | |
| Hola companyerrrrssss!!!! Ja soc a casa, he tornat via berga prats olost i vic !!! tot molt be i com sempre sou una colla de fooooolllllssss!!!! ens veiem avui al vespre al sopar!!!! FINS ARA !!!! GAAAAAAAASSSSSSSSS | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 13/11/2011, 21:54 | |
| bueno no quiero dejar de comentar esta salida y es que ha sido genial como siempre la compañia ha sido la mejor las carreteras y las curvas acojonantes y aunque haya tenido el pequeño percanze me lo he pasado de P.M. para tranquilidad de todos lo unico que tengo es la clavicula rota pero sin mayores consecuencias ni me tienen que operar ni nada de eso solo esperar a que se vuelva a unir ahora estareis unas semanas tranquilos sin mi pero prepararos porque cuando vuelva os pienso meter caña a todos xDDDD pues lo dicho que ya nos veremos pronto y sobre todo......GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
JOI Pilot Provador
Nombre de missatges : 804 Edat : 54 Població : vic Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 13/11/2011, 22:15 | |
| BE GENT NO AVIA ESCRIT RES SOBRA LA SORTIDA PERQUE LA VERITAT ES QUE LA SORTIDA NO PODEM DIR QUE ANES GAIRE BE EL NOSTRA AMIC LOSKI SENS A TRENCAT LA CLAVICULA COM ELS BONS DE GP, JAJAJAJA PERO LA VERITAT ES QUE UN COMPANY ES FOTI MALT ES UNA PUTADA I JA EN PORTEM DOS EN POCS DIES AIXI QUE LOSKI I LLUISDR ESPERO QUE US RECUPEREU AVIAT... GASSSSSS | |
|
| |
WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 14/11/2011, 20:18 | |
| Veig que aixo de trencarse la clavicula esta de moda i va lligat a dirse lluis jejej
Ja es mala pata ostia !! pero bueno, coses que pasen !!
Com diem aki loski, "QUI NO EN REMENA, NO EN TRENCA" (nose si ho entendras jejeje)
Aixi que a recuperar-se aviat i ens veiem espero que aviat tambe !!
PD: jo dema vaig a fer les proves d'anaestesia i segurament la setmana seguent m'operen !! Comenceu a patir quan tingui el braç be !! jejejeej
GAS | |
|
| |
Renny Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 150 Edat : 59 Població : vic Registre : 08/09/2010
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 15/11/2011, 00:52 | |
| Anims a tothom, Losky i White Per qualsevol cosa no dubteu que aqui estic !!!! Fins aviat companys | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 15/11/2011, 13:16 | |
| bueno esto ya mas que osona motards parece hospital central jajajajajaja!!!! entre roturas operaciones etc etc etc..... white no te preocupes que tanto tu como el lluis y yo de aki a nada estaremos dando caña a esta colla de nenazas xDDDDDD va compañeros que no os sepa mal y segid saliendo que aunque ahora venga frio no hay mejor cosa que ir en moto | |
|
| |
lluissdr Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 45 Edat : 48 Població : VIC Registre : 14/02/2011
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 15/11/2011, 20:45 | |
| Cullons! Quina passa, no?
Loski espero que no estiguis massa xungo, pero mira't be lo d'operar o no la clavicula si es que la tens completament fracturada. A l'HGV primer em van dir que no s'havia d'operar i vaig estar 3 dies que veia les estrelles cada cop que havia d'aixecar-me del llit. No es una fractura dolorosa, pero es una tocada dels collons perque no pots moure't gaire ni fer cap esforç. Vaig estar preguntant amb coneguts que els hi havia passat i els que no s'havien operat casi tots deien que se n'havien arrepentit. Al final vaig anar amb un metje "de pago" i ell em va dir que serie partidari d'operar. La majoria de metjes fan hores aqui i allà i resulta que aquest tambe treballava a l'HGV. Total que al 4rt dia em va trucar el jefe de traumatologia de l`HGV i em va dir que s'ho havien estat mirant i que creia que seria millor operar. Total que un cop em va tenir obert, va veure que la fractura era mes fotuda del que semblava a les radiografies i un cop operat em va dir que sort d'haver operat perque sino no hauria quedat be. La millora un cop operat es increible, pots moure't molt mes i casi no fa mal, el problema es que dona la falsa sensacio de que ja estas curat i aixo fa que moguis mes el braç del que hauries. D'aqui uns dies em treuran les grapes i aviat començare la recuperacio. Lo d'agafar la moto crec que s'allargara una mica, perque a mitjans de Gener m'arriba una princeseta que es dira Claudia i suposo que estare liadissim. Pero segur que alguna escapada podre fer.
Anims i fes-t'ho mirar be.
PD: White, m'has de perdonar, pero aquests dies esta plovent cada tarda i no podem venir a buscar la moto .. . . .. no te la venguis, eh!!
Gracies i anims! Lluissdr
GAS!! | |
|
| |
WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 15/11/2011, 21:10 | |
| lluissdr...moto? quina moto? nose pas de que em parles (. ) (. ) jajajajaj No pateixis tiu !! les 2 quedaran sense bateria jajajajjaja estan alla ben quietes, crec que les abrigare i tot per si fa fred jajajajajaj Ara en serio, no pateixis pas per la moto, alla esta bé, el que si que no te la podre portar jo perque akesta setmana o la que ve segurament m'operaran, si algun dia d'aquests fes sol i encara no mhan operat et faig un truc i te la porto, pero no pateixis en serio !! Anims i a recuperarse !!! GAAAAAAAS Merci a tots pels anims !! Per cert, Renny, necessito 16.000 €.....has dit que per tot el que necessitem no? XDD | |
|
| |
BARES Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 262 Edat : 42 Població : sant hipolit de voltregà Registre : 10/11/2008
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 15/11/2011, 21:37 | |
| - lluissdr escrigué:
- Cullons! Quina passa, no?
Loski espero que no estiguis massa xungo, pero mira't be lo d'operar o no la clavicula si es que la tens completament fracturada. A l'HGV primer em van dir que no s'havia d'operar i vaig estar 3 dies que veia les estrelles cada cop que havia d'aixecar-me del llit. No es una fractura dolorosa, pero es una tocada dels collons perque no pots moure't gaire ni fer cap esforç. Vaig estar preguntant amb coneguts que els hi havia passat i els que no s'havien operat casi tots deien que se n'havien arrepentit. Al final vaig anar amb un metje "de pago" i ell em va dir que serie partidari d'operar. La majoria de metjes fan hores aqui i allà i resulta que aquest tambe treballava a l'HGV. Total que al 4rt dia em va trucar el jefe de traumatologia de l`HGV i em va dir que s'ho havien estat mirant i que creia que seria millor operar. Total que un cop em va tenir obert, va veure que la fractura era mes fotuda del que semblava a les radiografies i un cop operat em va dir que sort d'haver operat perque sino no hauria quedat be. La millora un cop operat es increible, pots moure't molt mes i casi no fa mal, el problema es que dona la falsa sensacio de que ja estas curat i aixo fa que moguis mes el braç del que hauries. D'aqui uns dies em treuran les grapes i aviat començare la recuperacio. Lo d'agafar la moto crec que s'allargara una mica, perque a mitjans de Gener m'arriba una princeseta que es dira Claudia i suposo que estare liadissim. Pero segur que alguna escapada podre fer.
Anims i fes-t'ho mirar be.
PD: White, m'has de perdonar, pero aquests dies esta plovent cada tarda i no podem venir a buscar la moto .. . . .. no te la venguis, eh!!
Gracies i anims! Lluissdr
GAS!! Espero que et recuperis aviat que as de apendre a cambiar volquers ....jejeje desitjo que tot us vagi molt bé atu ala Mariona i sobretot ala Claudia...fins aviat motard.... | |
|
| |
BARES Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 262 Edat : 42 Població : sant hipolit de voltregà Registre : 10/11/2008
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 15/11/2011, 21:41 | |
| - WhitePrince escrigué:
- lluissdr...moto? quina moto? nose pas de que em parles (. ) (. )
jajajajaj
No pateixis tiu !! les 2 quedaran sense bateria jajajajjaja estan alla ben quietes, crec que les abrigare i tot per si fa fred jajajajajaj
Ara en serio, no pateixis pas per la moto, alla esta bé, el que si que no te la podre portar jo perque akesta setmana o la que ve segurament m'operaran, si algun dia d'aquests fes sol i encara no mhan operat et faig un truc i te la porto, pero no pateixis en serio !!
Anims i a recuperarse !!! GAAAAAAAS
Merci a tots pels anims !! Per cert, Renny, necessito 16.000 €.....has dit que per tot el que necessitem no? XDD White que vagi bé l'operació i recuperat aviat per començar la pretamporada,,,jejejeje PD:AAAA!!!!!! si la moto es queda sense bateria no peteixis jo tinc carregador..jejejejejeje | |
|
| |
lluissdr Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 45 Edat : 48 Població : VIC Registre : 14/02/2011
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 16/11/2011, 01:22 | |
| - WhitePrince escrigué:
- lluissdr...moto? quina moto? nose pas de que em parles (. ) (. )
jajajajaj No pateixis tiu !! les 2 quedaran sense bateria jajajajjaja estan alla ben quietes, crec que les abrigare i tot per si fa fred jajajajajaj Ara en serio, no pateixis pas per la moto, alla esta bé, el que si que no te la podre portar jo perque akesta setmana o la que ve segurament m'operaran, si algun dia d'aquests fes sol i encara no mhan operat et faig un truc i te la porto, pero no pateixis en serio !! Anims i a recuperarse !!! GAAAAAAAS Merci a tots pels anims !! Per cert, Renny, necessito 16.000 €.....has dit que per tot el que necessitem no? XDD Ke be White lo que ja et treguin la placa . .. . . quina bola els vas haver de dir? . . . que has de començar a entrenar pel mundial de MotoGp del 2012 ?¿? . . ja,ja!! .. . Anims i ja ens explicaras com ha anat. Igualment, si necessites res, diga-ho, pero de €€ res de res, que els necessitare per bolquers!! Bares, m'ensenyaras tu a canviar-los? Et vaig veure molt "puestu" amb el teu nano petit. . . GAS!! | |
|
| |
Ruxu GSX-R Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 241 Edat : 36 Població : Torelló Registre : 23/02/2010
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 16/11/2011, 02:52 | |
| Bones gent 4 dies desconectat d'aqui i pasa de tot jeje. Tink ganes de retrovarme em vosaltres e estat bastan perdut ultimament es el k te complaure a la dona jaja, po trankils k tot arriba viam si akesta setmana dissabte no plou munteu una rutilla i meskapu una estoneta jaja.
P.D: Loski que cojones has echo ya, montas una ruta y no la terminas¿? vamos mal kompañero jeje, nono enserio espero k te rekuperes rapido que tengo ganes de ir detras de tu matricula XD!!
White l'excusa de que fas un esport de risc sempre cola mirem ami els i vaik dir i em una semana proves d'anestesia i operarme tmb, po lu meu era un dit lu teu es el braç axi k ia sas quan surtis de kirofen a fer bondat, i demana una R1 per reis que segur k te la porten jeje.
Wenu gent esperu retrovarme ya em vosaltres que paseu una bona setmana.
GASSSSS!!
Vss. | |
|
| |
loski Pilot Provador
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 16/11/2011, 12:36 | |
| ei lluissdr me alegor de volver a saber de ti nuevamente y ya veo que te vas recuperando bien en cuanto a mi clavicula por suerte o por desgracia ya tengo experiencia de otra vez y creo que yo he tenido mas suerte que tu en el sentido que yo a no ser que quiera hacer algo con el brazo la verdad es que ni me acuerdo de ella pero en fin haber como evoluciona que tambien puedes ir y que te digan que se esta curando mal y te tengan que operar que eso nunca se sabe recuperate pronto y espero que nos veamos tu el presi y yo encima de la moto muy pronto ruxu tranquilo que muy pronto estare por alli para haceros morder el polvo xDDDDD | |
|
| |
Susanna Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 93 Edat : 48 Població : Vic Registre : 15/06/2011
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 16/11/2011, 22:37 | |
| Hola, Espero que TOTS estigueu ben recuperats d'aquí poc i ens poguem tornar a veure. Lluís moltes felicitats. (el dia que tinguem una nena, també ens gradaria posar-li Claudia ) A reveure | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 | |
| |
|
| |
| SORTIDA PRO-SOPAR OSONA MOTARDS 12-11-11 | |
|