¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar SessióSORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Email110

SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL

+4
Torpeda blau
Ruxu GSX-R
JOI
gladiador
8 participantes
AutorMissatge
gladiador
Rutero Professional
Rutero Professional
gladiador

Nombre de missatges : 595
Edat : 46
Població : Manlleu
Registre : 16/11/2008

SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime27/6/2011, 23:13

IMPORTANT!!!! CANVI DE DIA A DISSABTE!!!!!

MATEIXA HORA MATEIX LLOC I DIPOSITS PLENS, ES MOLT IMPORTANT, ES UNA RUTA LLARGA I EM DE MIRAR DE FER-LA TOTA!!!

VAIS A FLIPAR SE VA ABE UN FOLLON QUE NO SABE NI DOOOONDE S'HA METIOOOO

GRAN RUTA!!!!! UN COP A L'ANY S'HA DE FER!!!!

Bones!!! proposo una sortideta pels que no podem anar a Andorra !!!!!

Tinc pensada la ruta mitica de les 5 comarques!!!! Aixo si, tornarem a casa a les 2 que fan les carreres!!!! que quedi clar, prapereu forces que farem moltes curves!!!! Esmorzarem al mitic restaurant de Solsona, si anem be de temps i si no esmorzarem on poguem!!!!

Pels que ja han tingut l'oportunitat de fer aquesta ruta amb mi, ja sabeu de que parlo...... i els que no la coneixen JA TARDEU A APUNTAR-VOS !!!!!!

Com que farem molts km i moltes curves, sortirem una mica d'hora:

Lloc de sortida:

SHELL DE VIC

Hora de sortida

7:30 del mati

Ruta:

Les 5 comarques (OSONA, BAGES, SOLSONES, BERGUEDA i el RIPOLLES)

Llista:

JOI
LOSKI
GLADIADOR
QUIM
RUXU
JORDI/SUSANNA
RENNY "il canellone"
DAVID

Editat per darrera vegada per gladiador el 2/7/2011, 00:52, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

Nombre de missatges : 804
Edat : 54
Població : vic
Registre : 29/06/2009

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime27/6/2011, 23:41

affraid EIIIII Aixo pinta molt be ehhhhhhh
VINGA SALUT BENZINA I GASSSSS
Tornar a dalt Ir abajo
Ruxu GSX-R
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Ruxu GSX-R

Nombre de missatges : 241
Edat : 36
Població : Torelló
Registre : 23/02/2010

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime29/6/2011, 13:25

bones gent ia k nu es va a andorra la podrieu fer el dissabte la ruta no jeje esk ia se kina ruta vols fer gladidor i jo diuemnge nu puk venir jeje kom vulgueu vosaltres sino surtire sol dissabte.

Gasss!!
Tornar a dalt Ir abajo
Torpeda blau
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Torpeda blau

Nombre de missatges : 272
Edat : 47
Població : Vic
Registre : 11/11/2010

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime29/6/2011, 21:30

Hola colla de cremats ( jo el primer jajaja) la Susanna i jo venim, a aquesta mega surtida, pel dissabte.

Va a veure si s`apunta més gent bounce que hem de ser una bona colla per fer molt de goig per les carreteres , ara que el TUBARRO del Ruxu en fa per uns quants.
Fins dissabte .

A la carretera no vadis .....
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

Nombre de missatges : 978
Edat : 48
Població : manlleu

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime29/6/2011, 22:41

Ruxu no diras que no te se quiere tio que se ha cambiado el dia por ti xDDD
ahora para que te quedes dormido jajajajajajaja
a ver quien mas se apunta y haber si el presi tiene su r6r apunto
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

Nombre de missatges : 2270
Edat : 40
Registre : 17/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime29/6/2011, 23:01

He cancelat una ruta important perque vaig veure que a la gent aquest dissabte no li anava bé, o aixo creia, perque veig que la del diumenge l'heu canviat a dissabte...entenc que tot el dia molts no us anes bé, pero podiem compartir ruta un tros , en el fons tot son curves i el que importa es passar-ho be junts, l'any passat aixi es va fer, tot era parlar-ho, a la fi i al cap hi podem pujar els cops que volguem a andorra.

Era comprensible que per els que no us anava be en fessiu una al diumenge.

No us parlo com a White, sino com administrador, ja que en white segurament no podra anar ni a una ni l'altre, i com a tal, m'he vist obligat a cancelar una ruta que alguns segurament volien fer, i que he cancelat pensant que era millor poder coincidir mes gent.

Si a les rutes importants que es preparen, no us hi apunteu perque no i veieu gent, d'aquesta manera mai podrem fer res perque ningu s'hi apuntara.

Es fan rutes d'aquestes perque la gent s'ho passi be, i per donar vida al foro, creieume que no es facil tenir el que tenim, i que hi hagi el bon rollo que hi ha. Sabeu que com a administrador m'esforço en fer que tot aixo vagi be, i tiri endavant de forma positiva, pero en moments aixi, doncs no us ho negare, em saben greu.

Espero que us vagi bé i espero tambe veurens aviat

No us ho prengeu malament, sabeu com soc, sabeu que dic el que penso i soc aixi, no hi puc fer res.

Fins aviat
Admin.

Tornar a dalt Ir abajo
https://osonamotards.foroes.org
Ruxu GSX-R
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Ruxu GSX-R

Nombre de missatges : 241
Edat : 36
Població : Torelló
Registre : 23/02/2010

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime29/6/2011, 23:38

Presi jo a andorra anava a nari ee k jo akesta no me la perdu x res del mon i sas k lany pasat ens u vem pasar genial, el veure k las aplaçat al setembre no mimaginava k fos pk no hi havia gent apuntada o algu axi e entes, jo tentenc i et komprenk k fer una ruta kom akesta et porta molt de temps per preparar-la pk laltre dia vaik intentar ferne una i kosta molt, jo krek k tots ens hauriem de mullar en akestes situacions senten k no totom te tot el dia o no li pot nar b el dia. A mes a mes jo em pensava k lavies aplaçat pk et feia gracia nari i nu tenies la moto, en nom meu i de tots els altres et demanem perdo!!

P.D: E anat a l'ausio avui el mati i man dit k intentaran tenir lR6 per aket finde.

Que acabeu de pasar una molt bona setmana ens veiem daki pok.

Gassss!!!
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime29/6/2011, 23:45

Ruxu, merci per entendrem.
Com a administrador no suspendre una sortida perque jo com a white no hi pugui anar, si ho he fet ha estat per poder ser mes colla i perque a mes gent li anes bé. Molts cops he proposat rutes que no he pogut assistir i per aixo estic aki, per fer rutes, i vagi o no i perque la gent s'ho passi bé.
En fi, el post es per parlar de la ruta i aixi ha de ser!

VSS
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime30/6/2011, 01:12

haber si me voy a saber explicar
white yo te entiendo y si en parte tienes razon eso no se puede negar
yo mismo no iba a andorra pero no hera por el dia si no por otras razones que como ya te dije ya te explicaria
haber de todas estas cosas asi se aprende y simplemente se prueva a que no se vuelvan a repetir
tambien te queria decir que aunque no lo parezca todos valoramos tu trabajo en este foro y todos sabemos que le dedicas tu tiempo libre
pero tambien tienes que pensar que habemos muchos con los que puedes contar para hecharte una mano en lo que te haga falta
no quiero dejar de decirte lo que para mi significa este foro porque yo aki llege arrastrandome por la cuneta de una curva y ahora no mpuedo pasar ni un dia sin conectarme
aki he hecho muy buenos amigos y he conocido gente muy muy buena he disfrutado me he divertido he pasado frio calor me he mojado y sobre todo he aprendido muchas cosas no solo ha llevar la moto
te digo esto solo para que sepas que lo mismo que siento yo lo sienten otros muchos
yo tambien espero verte pronto
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime30/6/2011, 01:18

Si m'heu de comentar algo siusplau feu-ho per privat, el pos es de una sortida i ja sabeu que sempre dic que cada cosa al seu lloc, jo li he posat perque volia que ho veiguessiu, si em voleu respondre per privi o mail !! Merci.
Tornar a dalt Ir abajo
Renny
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Renny

Nombre de missatges : 150
Edat : 59
Registre : 08/09/2010

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime1/7/2011, 11:43

Bon dia a tothom,
Vaig tard però he pogut arreglar algunes coses per tindre el dissabte matí lliure.
Jo m'apunto a la mitica "5 COMARQUES" jajajaja
Tinc ganes de moto tot i que aquesta setmana he vingut a la feina cada dia amb la japo i dimecres vespre/nit vaig anar a un monòleg a la costa jeje
Apa companys i companya :-) fins demà

BROOOOMMMMM

Come dice Valentino..... Bello
Tornar a dalt Ir abajo
gladiador
Rutero Professional
Rutero Professional
gladiador

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime1/7/2011, 14:47

apuntats Jordi i Susanna

Tu tambe Canellone!!!!

Ens veiem demá!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
DAVID
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
DAVID

Nombre de missatges : 12
Registre : 25/01/2009

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime1/7/2011, 21:44

Bones a tots, despres de molt temps i desaparescut em sembla k dema tindreu un altre company!!!!!!!
Fins dema.
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime1/7/2011, 22:05

ostres DAVID, encara no he vist la nova montura jo eh !!! dema per mala sort tampoc podre, un altre dia serà!!

Que us vagi be demà a tots !!!!!! i neu amb compteeeeeeee !!

i sobretot Doneu GAS i deixeu el pavello ben alt !!

VSS
Tornar a dalt Ir abajo
Renny
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Renny

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime1/7/2011, 23:04

Ostres Admin,
just ara he pogut llegir tot l'assunto.
Em sap greu.
Segur que tothom valora el que fas per nosaltres.

Da part meva et puc dir Gràcies per tot.

Jo valoro molt la dedicació que hi poses en aquesta pàgina.

Andorra sense presi no seria Andorra !!!

Fins aviat Campion

Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime2/7/2011, 15:20

Merci Renny, sempre va bé veure que hi ha que valoren la feina feta Wink

Espero que us hagi anat be la sortida !!

Jo al final he anat a fer treball de camp, i he aprofitat per anar a probar 2 motos, una FZ1 i una MT-03, bueno una bona experiència jejeje

Ens veiem la proxima setmana que segur que ja tindre la moto !!

GAAAS a l'eina i cop de tarjeta Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Renny
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Renny

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime2/7/2011, 15:25

La sortida molt bé.
Ara toca treballa fins al vespre :-( la terrassa no em perdona
A veure si la setmana que ve et veiem que et trobem a faltar ;-)

Come dice Valentino Bello
Tornar a dalt Ir abajo
loski
Pilot Provador
Pilot Provador
loski

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime2/7/2011, 17:05

jojojojojuojojojojojojojojo!!!!!!! que pasadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
por fin cuando menos lo esperaba en la llosa del cavall y unas cuantas veces mas mi deslizadera ha sido estrenada!!!!
que sensacion mas guapa eso de rascar rodilla!!!!!!!!
y aun ha habido otro mas que lo ha hecho pero eso le corresponder decirlo a el
por lo demas que decir como siempre ruta guapa guapa y compañia aun mejor
sois los mejores!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Torpeda blau
Motard de Ciutat
Motard de Ciutat
Torpeda blau

Nombre de missatges : 272
Edat : 47
Registre : 11/11/2010

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime2/7/2011, 17:58

Vaja surtida la de avui, em passat un dia fantastic,carreteras guapes guapes pel Predraforca.
Molt bé per aquells que s`han estrenat amb el genoll .
Reny la proxima vegada tria una mascota més corrent per casa teva jajajaja....
Areveure famili.
Tornar a dalt Ir abajo
JOI
Pilot Provador
Pilot Provador
JOI

Nombre de missatges : 804
Edat : 54

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime2/7/2011, 19:25

cheers SALUT I BENZINA COMPANYERRRSSSS
COLLONS QUINA SORTIDA !!!!!!!!!
U sento pero algu ho avia de dirrr,la ruta de avui la ficaria entra les millors que he fet ....es un similar a sort pero dinan a casa ,en fi a estat una passada.felicitats en loski i en gladiador que a la seva edat i encara desvirguen alguna cosa jajajjajajaja encara que siguin els patinadors jajjajajaja,hai en jordi i la sussana que avui ens an vingut molt modats la veritat es que feian molt de goig,aviat nomes podran surtir em en white i edn suri joder com les hi foten ......en ruxu en reny i en david enganxats com una goma amb nosaltres i aixi tot el grupet em anat molt be i em pogut fer una ruta llarga nomes em un damati,quant sortim de montmalo ja la podem repetir ara no que els one senaniran a tomar pel c.....llll avans de entrar a montmalo jajajaj una abraçada a tots els que heu vingut i els que no eu vingut tambe VINGA GENTALMENS STAR YOUR MACHINES I GGAAAASSSSSS
Tornar a dalt Ir abajo
gladiador
Rutero Professional
Rutero Professional
gladiador

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime2/7/2011, 23:55

Cullons quin gran dia!!!! per fi he estrenat els patinadors!!!! ajajajajaaaaa estic supercontent!!! Moltes gracies publicament a tots els que m'heu ajudat a aconseguir aixo, que m'ha costat l´ho meu. Gracies amics, avui ha estat una sortida genial, molts km i moltes curves i les vistes d'escandol tuxen i gosol son uns pobles wapos wapos de veritat i que dir de la carretera!!!!!

Al final em estat una bona colla, em de repetir!!!

Sou tots molt macuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssss!!!!

La setmana que be platjeta i d'aqui 15 dies a rascar genoll!!!!!!!!

Pd : Moltes gracies Joi per la teva paciencia..... sense tu no ho hauria aconseguit
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL   SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DISSABTE 2 DE JULIOL
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1