|
| tandes montmalo 24 -7-11 | |
|
+11charly DELUXE... ignasi Susanna niño GSX-R BARES gladiador Torpeda blau loski WhitePrince JOI 15 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 24/7/2011, 21:22 | |
| Ha estat maco veure tants osonamotards junts!!! Llastima ke no mhi he pogut afegir!!!
la proxima sera, .....
Sou una colla de folls !!!
Els que heu corregut mes tard espero ke us hagi anat be, no us hem pogut veure perque haviem de marxar!
Ens veiem daqui 3 setmanetes!!
| |
| | | BARES Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 262 Edat : 42 Població : sant hipolit de voltregà Registre : 10/11/2008
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 24/7/2011, 22:40 | |
| Hola motards !!!!!!un dia d'aquells que no sovliden unes tandes genials ,,,,i uns piques inolvidalbles ,,,em de repetiro!!!!!! | |
| | | Niña Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 17 Edat : 39 Població : Cantonigros Registre : 10/06/2009
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 24/7/2011, 23:01 | |
| MAKUSSSSSSSSSSSSS UN MATI FANTASTIKKKKKKKKKK UN PASSADAAAAAAAAA. AVAIT TINDREU LES FOTOSSSSSSSS, EN JORDI LES TE PENSJADES AL FACE JA!UN PTONETTTTTTTTTTTTTT | |
| | | gladiador Rutero Professional
Nombre de missatges : 595 Edat : 46 Població : Manlleu Registre : 16/11/2008
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 25/7/2011, 14:47 | |
| Bueno, ja estic recuperat del tot!!! Primer de tot vull donar les gracies a tots els amic d'osonamotards, estava molt malament i tots (TOTS) en vareu intentar ajudar, pero la panxa es la panxa i em feia molt de malt. Encara com vaig poder rodar..... estava molt xungo. Tambe en especial vull donar les gracies a en Jordi i a la Susanna MOLTES GRACIES companys, vaig arribar al meu limit a Manlleu..... uffff que xungo.....
Be, parlem de la experiencia: ACOLLONANT !!!!! ja tinc ganes de tornar-ho a fer, increible, la moto et transmet unes sensacions que no tenen res a veure a la carratera!!!! Com respon la petita ninja!!!! I que dir de tots els altres, ni us vaig veure!!! Aneu a fondooooooooooooooo jajajajaja I en Pere B em va doblar !!!!! jajajaja algun dia jo tb ho fare (espero....)
Em va saber molt greu no poder estar amb vosaltres, pero es que estava molt xungo..... El proxim dia ja no estare tant nervios (espero....)
Be, esperant les fotos........ BON ESTIU A TOTS !!!!! ENS RETROBAREM EL SETEMBRE AMICS!!!! (o potser abans...) | |
| | | paquito Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 244 Edat : 49 Població : vic Registre : 09/08/2009
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 25/7/2011, 15:28 | |
| | |
| | | loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 25/7/2011, 23:16 | |
| ei colla de quemaos xDDDD la gente esta que hacia fotos en el circuito ya las tiene disponibles estan muy guapas y salimos todos ...... tela que fotos mas guapas yo me quedare con alguna que tampoco son muy caras ya solo falta ver la que nos hicieron el resto de osona motards que estaban en la grada que seguro que tambien son guapas guapas | |
| | | WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 26/7/2011, 00:25 | |
| Cremadillos, records des d'Asturies !!
M'alegre veure Gladiador que va ser una indisposicio temporal i que ja estas be !! va a veure si el proxim cop podem entrar junts i els cardem canya a akesta colla jejejjeje
Va macos fins aviat i m'acabo de cardar un litro de sidra en vida vostra jajajaj
Vss i fins aviat !!
Muaks | |
| | | BARES Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 262 Edat : 42 Població : sant hipolit de voltregà Registre : 10/11/2008
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 26/7/2011, 20:41 | |
| - WhitePrince escrigué:
- Cremadillos, records des d'Asturies !!
M'alegre veure Gladiador que va ser una indisposicio temporal i que ja estas be !! va a veure si el proxim cop podem entrar junts i els cardem canya a akesta colla jejejjeje
Va macos fins aviat i m'acabo de cardar un litro de sidra en vida vostra jajajaj
Vss i fins aviat !!
Muaks Asturies "el pueblo de Fernando !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" que vagin bé les vacances White ,,Menja ,pic........... i disfruta !!! | |
| | | paquito Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 244 Edat : 49 Població : vic Registre : 09/08/2009
| | | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: tandes montmalo 24 -7-11 | |
| |
| | | | tandes montmalo 24 -7-11 | |
|