¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar SessióSortida diumenge 26-6 - Página 2 Email110

Sortida diumenge 26-6

+8
paquito
WhitePrince
gladiador
JOI
Torpeda blau
loski
GSXmotard
Ruxu GSX-R
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Renny
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Renny

Nombre de missatges : 150
Edat : 59
Població : vic
Registre : 08/09/2010

Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime27/6/2011, 10:44

Hola a tothom,
sortida molt maca a art la perdua de temps per la padada dels mossos....sense que ningù tingués problemes.
La companyia, com sempre, una passada.
Faltafa només trobar-se en Bares jajaja el mon es petit jajaja
Da part meva no he tingut prou de moto i a la tarda vaig tornar per Alpens, Borredà fins a Berga on vaig assistir a la Patum.
No fa falta dir que vaig tornar a casa tardet jeje
Apa, fins la propera

BROOMMMMMMMMMM

Come dice Valentino..... Bello
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

Nombre de missatges : 2270
Edat : 40
Població : Vic
Registre : 17/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime27/6/2011, 19:29

Kina enveja que em feu !!! grrrrrrrrrr

Aixi que vareu trobar gent coneguda? !! aixo es maco homeeeeeeee sobretot els mossos jajajaja segur que mhaguessin multat per algo !!

Va fins el dissabte que toca andorra !! (espero tenir la moto......)

GAS
Tornar a dalt Ir abajo
https://osonamotards.foroes.org
xevi RC8
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge

Nombre de missatges : 3
Edat : 47
Població : SEVA
Registre : 30/03/2011

MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime28/6/2011, 20:44

Bones jovent!
una bona colla diumenge, llàstima que sen's fés tard a alguns i tirèssim pél dret... el tram de la C55 i de l'eix són força rectes (recta=aborriment)
Encara no tinc massa clar qui és qui, però el que tinc clar és que es pot repetir, us felicito pél bon ambient.
Ara aniré a presentar-me com déu mana, avans no m'estireu les orelles!

GAS i SENY!
Tornar a dalt Ir abajo
GSXmotard
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
GSXmotard

Nombre de missatges : 184
Edat : 33
Població : Manlleu
Registre : 16/01/2010

MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime29/6/2011, 20:54

Be, aquest cop seré dels últims en comentar la sortida de Diumenge, que dir de la Llosa del Cavall... IMPRESIONANT!!! jajajajaj treient pilotilles als one!!! A aquest ritme s'acabaran aviat jajaj

De la companyia que s'en pot dir, el mestre joi cada dia raspatlla més quin tiu més ben parit tu!!! En Loski cada dia s'ens menja el culin de les motos aquesta R6 ens dunara molta batalla jajajaj!!!

En Ruxu Sel sent d'una hora lluny amb aquet escape que porta jajaj ja el coneixem!! Als semafors na donant gas com una canalla jajaj

En JOrdi i la sussana que dir-ne... Són impecables!!!! És un plaer anar darrera seu seguint la traçada Very Happy NO es queden pas curts!!!!

EN paquito sempre sempre fent de les seves com no jajaja és un tiu únic!!

EN Danimo no ens coneixem massa peró ja es fa notar a l'hora de l'esmorzar també jejejej

I els dos nous membres ( si més no jo no els coneixia ) En Lluissdr i en Xevi RC8 vaia parell d'encegats jajajaj m'ho vaig passar molt bé amb ells també esperem que repeteixin!!!

EL canaloni el deix-ho per l'últim jajajaj, kin personatge aquet den Rennato Borgato jajajaj és un tiu especial, i crec que parlo per tots quan dic aixó Wink

Bé dit aixó, em despedeix-ho fins d'aqui un parell o tres de setmanes, que jo m'en vaig de vacances a veure els negres de Kenia jajajaj

Ens veiem a la tornada familia!!! Una abraçada!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS AKIIIIII!!!!!

- Vss -

Tornar a dalt Ir abajo
Renny
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Renny

Nombre de missatges : 150
Edat : 59
Població : vic
Registre : 08/09/2010

MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime30/6/2011, 10:35

Carai nen ens farà plorar amb tantes bones paraules jajajjaja
Que vagin bé les vacances i fet tot el que faria jo ;-) jajajjaja
Tornar a dalt Ir abajo
WhitePrince
Admin
Admin
WhitePrince

Nombre de missatges : 2270
Edat : 40
Registre : 17/03/2008

MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime30/6/2011, 11:58

ME gusta !! haure de posar la opcio jejejej GAS
Tornar a dalt Ir abajo
https://osonamotards.foroes.org
Susanna
Aficionat en Rodatge
Aficionat en Rodatge
Susanna

Nombre de missatges : 93
Edat : 48
Registre : 15/06/2011

MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime30/6/2011, 16:42

OSTRES TU!!!! M'he emocionat i tot jajajaja
No sé si us passa, però quant llegeixes aquests mails et ve un "subidón" que et menjaries el món jajaja

Que tingueu un bon viatge i ens veiem aviat!!!

Vss
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Sortida diumenge 26-6   Sortida diumenge 26-6 - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida diumenge 26-6
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2