Be, aquest cop seré dels últims en comentar la sortida de Diumenge, que dir de la Llosa del Cavall... IMPRESIONANT!!! jajajajaj treient pilotilles als one!!! A aquest ritme s'acabaran aviat jajaj
De la companyia que s'en pot dir, el mestre joi cada dia raspatlla més quin tiu més ben parit tu!!! En Loski cada dia s'ens menja el culin de les motos aquesta R6 ens dunara molta batalla jajajaj!!!
En Ruxu Sel sent d'una hora lluny amb aquet escape que porta jajaj ja el coneixem!! Als semafors na donant gas com una canalla jajaj
En JOrdi i la sussana que dir-ne... Són impecables!!!! És un plaer anar darrera seu seguint la traçada
NO es queden pas curts!!!!
EN paquito sempre sempre fent de les seves com no jajaja és un tiu únic!!
EN Danimo no ens coneixem massa peró ja es fa notar a l'hora de l'esmorzar també jejejej
I els dos nous membres ( si més no jo no els coneixia ) En Lluissdr i en Xevi RC8 vaia parell d'encegats jajajaj m'ho vaig passar molt bé amb ells també esperem que repeteixin!!!
EL canaloni el deix-ho per l'últim jajajaj, kin personatge aquet den Rennato Borgato jajajaj és un tiu especial, i crec que parlo per tots quan dic aixó
Bé dit aixó, em despedeix-ho fins d'aqui un parell o tres de setmanes, que jo m'en vaig de vacances a veure els negres de Kenia jajajaj
Ens veiem a la tornada familia!!! Una abraçada!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS AKIIIIII!!!!!
- Vss -