| VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
JOI Pilot Provador
Nombre de missatges : 804 Edat : 54 Població : vic Registre : 29/06/2009
| Assumpte: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 23/4/2011, 14:16 | |
| HORA 8:00 LLOC ZEFIR
LLISTA GLADIADOR GURU OSCAR JOI | |
|
| |
BARES Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 262 Edat : 42 Població : sant hipolit de voltregà Registre : 10/11/2008
| |
| |
paquito Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 244 Edat : 49 Població : vic Registre : 09/08/2009
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 23/4/2011, 21:43 | |
| per diumenge donen mes aigua que pel dissabte,pero dilluns ay ay aya ay. | |
|
| |
Guru Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 125 Edat : 55 Població : Sant Julià de Vilatorta Registre : 20/08/2009
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 24/4/2011, 00:49 | |
| Hei hola nois, així què, que no sdortiu mai!!!!!!!!!! No he vist el temps... hi ha sortida o no? | |
|
| |
Nombre de missatges : 125 Edat : 55 Població : Sant Julià de Vilatorta Registre : 20/08/2009
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 24/4/2011, 00:56 | |
| Guaiteu que he trobat....
Estat del cel De matinada estarà molt ennuvolat en general arreu, amb cel localment cobert. Al llarg del matí la nuvolositat minvarà d'est a oest i el cel quedarà entre poc i mig ennuvolat en general, amb ambient assolellat. A la tarda creixeran nuvolades a punts de muntanya que deixaran el cel entre mig i molt ennuvolat en aquests sectors. A més, a partir del vespre arribaran núvols alts i mitjans al litoral i el prelitoral
Precipitacions De matinada s'esperen restes de precipitacions febles i disperses a punts del Pirineu, el Prepirineu i l'extrem nord-est. Durant la tarda s'esperen nous ruixats aïllats a punts de muntanya, sobretot al Pirineu i Prepirineu Occidental i als Ports; seran d'intensitat feble o puntualment moderada i localment aniran acompanyats de tempesta. Les quantitats acumulades seran minses o localment poc abundants (entre 5 i 20 mm en 24 hores). La cota de neu es situarà entorn dels 2000 metres, si bé durant la tarda pujarà lleugerament al Pirineu Occidental.
Temperatures Les mínimes seran semblants o lleugerament més baixes mentre que les màximes seran semblants o lleugerament superiors. Les mínimes oscil·laran entre 2 i 7 ºC al Pirineu, 7 i 12 ºC al Prepirineu i la depressió Central i entre 9 i 14 ºC a la resta del país. Les màximes quedaran entre 14 i 19 ºC al Pirineu i entre 18 i 23 ºC a la resta del país.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 24/4/2011, 01:10 | |
| PER CERT.... FELICITATS A TOTS ELS JORDIS!!!!!!!
Em sembla que encara ho he fet a temps... | |
|
| |
JOI Pilot Provador
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 24/4/2011, 08:25 | |
| bon dia en gladiador i jo ens anenem al zefir aixi que no us espenteu i algu vol surtir alla som a lo millor sortim una mica mes tard perque saxugui fins arta | |
|
| |
paquito Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 244 Edat : 49 Població : vic Registre : 09/08/2009
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 24/4/2011, 08:27 | |
| bon dia,porteu neumatics molt ratllats???ji ji ji quin dia avui,a fet sol,san secat les carreteres,carretera i manta,jajaja | |
|
| |
JOI Pilot Provador
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 24/4/2011, 16:35 | |
| com diu en bares a la tercera va la vencuda! A estat molt be ,la sortida ens a sortit genial ,no a plogut,i ens a fet estones de sol i tot el damati el terra estava moll pero cap problem! em agafat un bon ritme jo diria que bastant rapid per estar moll jajaja es que som uns kraks jajaja i anavem molt be de horari erem a castellar de nug que si no maquivoco eren 1/4 de 11 em esmorzat tranquilament i em sortit cap a la molina ,collada,vall fogona,despres em agut de girar perque es veia olot molt negra aixi que em optat per anar ,ripoll,alpens ,perafita,sant bertomeu i vic, i fins la setmana que beeeeeeee MOLT DE GASSSSSSS | |
|
| |
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 24/4/2011, 22:53 | |
| ei penya... molt i molt bé. ha estat fantastic. al matí em pensava fiasco per la pluja però... ha acavat molt bé. Gràcies nois per la companyia. Us prometo que demà miraré de netejar l'eina que al costat vostre fa lleig. Gaz, Gazzz | |
|
| |
BARES Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 262 Edat : 42 Població : sant hipolit de voltregà Registre : 10/11/2008
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 25/4/2011, 22:48 | |
| Ostres !!!!!!!!! sou una kraks!!!!!!!!aquets dies es quan millor tu passes perque veus que el dia es va aguantant i pots acavar de fer la ruta tranquilament i tu agafes amb mes calma ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vinga motards fina aviat!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 | |
| |
|
| |
| VINGA TORNEMO A PROVAR:SORTIDA DAMA DIUMENGE 24-4 | |
|