| tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN | |
|
+12Pere Kawito ignasi lluissdr jormo charly GSXmotard JOI WhitePrince G&G DELUXE... loski 16 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
GSXmotard Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 184 Edat : 33 Població : Manlleu Registre : 16/01/2010
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 2/5/2011, 21:38 | |
| Ei DELUXE!! Io t'ho vaig enviar per SMS ho vas rebre??
vss | |
|
| |
Kawito Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 51 Edat : 50 Població : CALLDETENES Registre : 14/02/2011
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 3/5/2011, 00:21 | |
| - DELUXE... escrigué:
- Vinga nois que encara em falten alguns dni, i q sapigueu q som una bona colla!!
Va kawito, digues algo q ja he apuntat als teus col.legues. Eing? Els meus col.legues!? En tot cas que fem t'envio un privat? perquè el teu tlf.no el tinc per enviar-te un sms..... Gràcies! | |
|
| |
Pere Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 1 Edat : 45 Població : MANLLEU Registre : 30/01/2009
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 3/5/2011, 00:48 | |
| Hola Srs. no he sortit mai am vosaltres xro us conec a uns quants i sempre m'han parlat molt be de les sortides i el bon rotllu que hi ha .Soc osonamotard casi desde el principi xro no havia vingut mai.Aquest dissabte x fi ens veurem les cares. Estic apuntat am vosaltres a les tandes al mateix grup.Ens veiem dissabte k ja hi han ganes.GAAASSSSS!!!!!!!!!! | |
|
| |
WhitePrince Admin
Nombre de missatges : 2270 Edat : 40 Població : Vic Registre : 17/03/2008
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 3/5/2011, 01:28 | |
| Kawito, no ti pensis mes, apuntat amb nosaltres home !!! la seleccio per experiencia se la acaben passan pels ous, almenys nosaltres vigilem mes entre nosaltres !! i no pateixis k amb akest tro ja i fotaras gas ja !!! Pere !! encantat de veuret per aki i espero que t'animis a postejar i a alguna sortida !!, en tot cas aquest dissabte ens coneixerem !! GAAAAAAAAAS a la burra ! | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 3/5/2011, 11:35 | |
| - WhitePrince escrigué:
- Kawito, no ti pensis mes, apuntat amb nosaltres home !!! la seleccio per experiencia se la acaben passan pels ous, almenys nosaltres vigilem mes entre nosaltres !! i no pateixis k amb akest tro ja i fotaras gas ja !!!
Pere !! encantat de veuret per aki i espero que t'animis a postejar i a alguna sortida !!, en tot cas aquest dissabte ens coneixerem !!
GAAAAAAAAAS a la burra ! Ei Presi! Ja li he enviat un privat amb en DELUXE.... amb el meu nom/cognoms i DNI i també de 2 colegues més. Si no el rebés o si se l'hi ha d'enviar un sms m'envies un privat amb el seu núm. de telèf. Ens haurem de llevar d'hora el dissabte....(total tampoc crec que pugui dormir garie | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 3/5/2011, 11:36 | |
| - DELUXE... escrigué:
- Vinga nois que encara em falten alguns dni, i q sapigueu q som una bona colla!!
Va kawito, digues algo q ja he apuntat als teus col.legues. Tens un privat amb les dades meves i d'un parell d'amics més! Gràcies! i fins dissabte! | |
|
| |
WhitePrince Admin
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 3/5/2011, 20:40 | |
| okis tiu, suposo ke si ke el rebra !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 3/5/2011, 23:39 | |
- okis tiu, suposo ke si ke el rebra !!
He vist que s'ha conectat però no m'ha comentat res, si vols passem el telèf. i li faig una trucada. Gràcies! | |
|
| |
DELUXE... Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 31 Edat : 43 Població : vic Registre : 25/01/2009
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 4/5/2011, 10:47 | |
| Bon dia, ja us he apuntat a tots els q m'heu enviat dni, suposo... jeje... em sembla q si us connecteu a motozk, us informa q heu estat apuntats a un grup. De moment ja som uns 17. | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 4/5/2011, 18:53 | |
| - DELUXE... escrigué:
- Bon dia, ja us he apuntat a tots els q m'heu enviat dni, suposo... jeje...
em sembla q si us connecteu a motozk, us informa q heu estat apuntats a un grup. De moment ja som uns 17. Ok! Comprovació feta aquesta tarda, ja som 20! | |
|
| |
Danimo Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 5 Edat : 40 Població : Vic Registre : 18/04/2011
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 5/5/2011, 00:47 | |
| Pq us neu motivant!!! Una mica de circuit urbà i molt de gaaaasssss!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=6_p6DaEo6b8&feature=youtube_gdata_player
| |
|
| |
CarlesRR Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 9 Edat : 51 Població : Vic Registre : 06/03/2010
| Assumpte: A la Guerra!!!!!!!!!!! 5/5/2011, 23:57 | |
| Aixi m´agrada una bona COLLA cap al Millor circuit del mòn, hens veiem dissabte!!!!!!!!!!!
| |
|
| |
WhitePrince Admin
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 6/5/2011, 16:46 | |
| IMPORTANT
Demà sortim a les 7:15 des de les 4 carreteras de Tona, amb diposits plens !!
Entre les 8 i 8:30 s'ha de ser al circuit, qui vulgui anar de dret ens trobarem tots alla !!
GAAAAAAAAAS i va que aixo ja esta aki !!
vss | |
|
| |
Renny Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 150 Edat : 59 Població : vic Registre : 08/09/2010
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 7/5/2011, 17:23 | |
| EPETACULAR!!!! JAJAJJA Una passada i adrenalina a tope la propera m'estrenooooooooo
BROOOMMMMM Come dice Valentino..... Bello | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 7/5/2011, 18:56 | |
| Lo pitjor de caure a Montmeló és que la teva pròpia moto et passi per sobre!......llàstima de la caiguda perquè tot i els nervis estava tot molt guai! En fi, qui no en remena no entrenca....potser hauria d'haver esperat una mica a entrar a circuit a que fes més d'una setmana de tenir la moto....m'estic plantejant entrar a circuit de scaletrix | |
|
| |
DELUXE... Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 31 Edat : 43 Població : vic Registre : 25/01/2009
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 7/5/2011, 19:23 | |
| ke és això de marxar per quatre gotes? hi ha hagut tandes fins les 6h, i a fondo!!! jo ara arribo a casa. i encara q sembli mentida ben sec i de 25min. uuuuuoooooo!!! | |
|
| |
WhitePrince Admin
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 8/5/2011, 01:26 | |
| Bueno bueno, che spettacolo !!! jejeje Ha estat impressionant, i nose que dieu pero jo he fet un parell de tandes amb el mono de pluja jajajaja Tot de puta mare, he disfrutat molt i mes amb bona companyia al box !!! s'ha de repetir aixo que mola molt estar tota la colla alla fotent gas de manera segura !! La nota negativa pero, el petit susto d'en Kawito, pero tio, no et preocupis, li pot passar a tothom aixo, i avui per mala llet t'ha tocat a tu, per sort no t'has fet res i la moto te poketa cosa !! ara a arreglar-la i a agafar rodatje i tacte amb la nova montura !! ANIMS I NO T'ATAVALIS GAAAAAAAAAS PD: tots els que tingueu fotos me les podeu passar a info@osonamotards.com PD1: si teniu algun video o aixo tambe feu-m'ho saber !! VSSS | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 8/5/2011, 14:41 | |
| Woulas i gràcies Presii! Avui estic com si m'hagués passat una moto per sobre Per sort li vaig agafar la matricula, ara em tocarà denúnciar-me a mi mateix! | |
|
| |
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 8/5/2011, 20:41 | |
| kawito bienvenido al club de los que ya hemos pasado por alli pero no te preocupes que de todo se aprende y eso te lo dice uno que ya lleva 3 | |
|
| |
JOI Pilot Provador
Nombre de missatges : 804 Edat : 54 Població : vic Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 8/5/2011, 22:16 | |
| hola kawito molts molts anims pensa que no a estat res no tas fet mal que es lo important i segons man dit la moto no a rebut gaire aixo vol dir que et podrem veura aviat em nosaltres en alguna sortida ara nesessites tornar agafar confiança i aixo saconsegueix sortin a fer una sortideta i veura que no passa res ,en loski te rao ell ja na provat dues i alla esta com un campio MOLTS anims kawito | |
|
| |
charly Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 368 Edat : 46 Població : Hostalets de Balenya & Mollet Registre : 20/07/2009
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 9/5/2011, 17:54 | |
| Hola kawito, me alegro de que estes bien, ni siquiera me dio tiempo de verte en los boxes. Yo estuve de espectador poniendome los dientes largos. Espero verte en alguna salida pronto y si algun dia volveis a rodar en montmelo creo que me apuntare. | |
|
| |
ignasi Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 168 Edat : 43 Població : vic Registre : 22/03/2010
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 9/5/2011, 18:41 | |
|
Ànims kawito ...!!!!, això no ha estat res.
Ara toca agafar rodatge amb la moto, que això que tens es una bestia sense control, ara falta posar-li el control, un cop el tinguis la feina serà nostre a llegir-te la matricula!!
cop de targeta calces avall i foc a les bardisses ....
| |
|
| |
Eduard Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 8 Edat : 42 Població : Vic Registre : 02/05/2010
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 9/5/2011, 20:01 | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 9/5/2011, 21:51 | |
| Gràcies a tos per els ànims! Loski ja sols me'n falta una per atrapar-te....cosa que no vull pas fer Joi em sembla que no li tinc pas por....l i tinc pànic! Però com em dic Kawito que hi torno(tot i que em aquest nom no tinc gaire credibilitat ) Charly no se si estaves a la curva de la caixa i vas poder ser espectador de la meva patacada....a veure si me l'expliques Ignasi no fa falta que m'ho diguis que és una bestia....la mala put...no en va tenir prou en tirar-me que se m'havia de posar a sobre per demostrar-me qui mana....a la pròxima li poso diesel i que la donin pel cu... | |
|
| |
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN 12/5/2011, 11:11 | |
- Bueno bueno, che spettacolo !!! jejeje
Ha estat impressionant, i nose que dieu pero jo he fet un parell de tandes amb el mono de pluja jajajaja
Tot de puta mare, he disfrutat molt i mes amb bona companyia al box !!! s'ha de repetir aixo que mola molt estar tota la colla alla fotent gas de manera segura !!
La nota negativa pero, el petit susto d'en Kawito, pero tio, no et preocupis, li pot passar a tothom aixo, i avui per mala llet t'ha tocat a tu, per sort no t'has fet res i la moto te poketa cosa !! ara a arreglar-la i a agafar rodatje i tacte amb la nova montura !! ANIMS I NO T'ATAVALIS
GAAAAAAAAAS
PD: tots els que tingueu fotos me les podeu passar a info@osonamotards.com PD1: si teniu algun video o aixo tambe feu-m'ho saber !!
VSSS Ei gent, suposo que ja esteu al cas, però recordar-vos que si entreu a MOTOZK amb el vostre usuari i aneu a ONROAD i marqueu el dia 07/05/2011 us sortiran les fotos que van fer al circuit ordenades per grups. Llavors els que n'hagin comprat les podem penjar al foro, ja que en algunes surt més d'una moto i podria ser que fossin companys del foro. Jo n'he pillat una(lògicament abans de caure ) i surten un parell de motos més, però com que no us conec a tots les hi paso al presi perquè les penji! V'sss | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN | |
| |
|
| |
| tandas en montmelo 7-5-11 MICHELIN | |
|