loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: sortida disabte 23-3-13 21/3/2013, 02:08 | |
| aquesta setmana toca sortir en dissabte o sigui que ja sabeu com funciona això el que vulgui corbes i esmorzar que s'apunti Hora i lloc de sortida A las 8,30 al bar del carck Ruta Ja parlarem Llista loski Joi | |
|
charly Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 368 Edat : 46 Població : Hostalets de Balenya & Mollet Registre : 20/07/2009
| Assumpte: Re: sortida disabte 23-3-13 23/3/2013, 01:52 | |
| potser dema us acompanyo. | |
|
paquito Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 244 Edat : 49 Població : vic Registre : 09/08/2009
| |
Torpeda blau Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 272 Edat : 47 Població : Vic Registre : 11/11/2010
| Assumpte: Re: sortida disabte 23-3-13 23/3/2013, 10:30 | |
| Hola com var tot, jo demá vaig alcarràs a correr No puc venir i sobretot demá paquito. | |
|
paquito Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 244 Edat : 49 Població : vic Registre : 09/08/2009
| Assumpte: Re: sortida disabte 23-3-13 23/3/2013, 18:11 | |
| | |
|
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: sortida disabte 23-3-13 23/3/2013, 22:39 | |
| doncs bé aquí va la meva crònica del dia jejeje el primer de tot dir que hem sortit gairebé a les 9 ja pensant que el charly no vindria pensant que seria una ruta en mullat però ha estat sortir de Vic per sant bartomeu i hem trobat la carretera ben seca hem fet la ruta de sant llorenç de morunys llosa del cavall i tornar cap a berga per Avià i la carretera estava perfecta seca i neta en resum avui ha estat un gran dia per anar en moto i ja fora que el temps ens faci un canvi radical ja podem començar a fer rutes per muntanya als que aneu a circuit matí que us vagi molt bé i que us ho passeu bé paquito jo demà el tinc compromès i per això he sortit avui ja el proper cap de setmana hi ha el pont de Setmana Santa ja penjare el dia de la sortida quan ho acabi d'organitzar o si algú s'anima que ho pengi per algun dia per mi cap problema si no a qui estigui interessat que l'hi jmire més endavant que ja haure posat alguna cosa ens veiem on road | |
|
charly Motard de Ciutat
Nombre de missatges : 368 Edat : 46 Població : Hostalets de Balenya & Mollet Registre : 20/07/2009
| Assumpte: Re: sortida disabte 23-3-13 24/3/2013, 01:33 | |
| - loski escrigué:
- doncs bé aquí va la meva crònica del dia jejeje
el primer de tot dir que hem sortit gairebé a les 9 ja pensant que el charly no vindria pensant que seria una ruta en mullat però ha estat sortir de Vic per sant bartomeu i hem trobat la carretera ben seca hem fet la ruta de sant llorenç de morunys llosa del cavall i tornar cap a berga per Avià i la carretera estava perfecta seca i neta en resum avui ha estat un gran dia per anar en moto i ja fora que el temps ens faci un canvi radical ja podem començar a fer rutes per muntanya als que aneu a circuit matí que us vagi molt bé i que us ho passeu bé paquito jo demà el tinc compromès i per això he sortit avui ja el proper cap de setmana hi ha el pont de Setmana Santa ja penjare el dia de la sortida quan ho acabi d'organitzar o si algú s'anima que ho pengi per algun dia per mi cap problema si no a qui estigui interessat que l'hi jmire més endavant que ja haure posat alguna cosa ens veiem on road Ostras Loski, em sap greu que m'hageu esperat tanta estona. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: sortida disabte 23-3-13 | |
| |
|