| sortida pont dels sants disabte 3-11-12 | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 31/10/2012, 21:10 | |
| bé com fa temps jo no penjava cap sortida he pensat que aquesta seria una bona setmana per fer-ho havia pensat en això en sortir el dissabte perquè crec que serà un bon dia doncs donarem a la carretera un parell de dies perquè s'assequi i poder gaudir-ne el dissabte ja que per a aquesta mateixa tarda ja hi ha previsions de temps regirat bé doncs ja ho sabeu qui vulgui venir que s'apunti
Hora i lloc de sortida: A les 8 al bar del crack
ruta: depèn del fred i del temps ja decidirem per on tirar
Llista: Joi loski oscarR6 EDUR1 rafamax3
PD: ja se que molts prefereixen sortir en diumenge però jo aquet cap de setmana personalment no puc prometo que la propera sortida que pengi jo la posaré en diumenge
Editat per darrera vegada per loski el 2/11/2012, 17:05, editat 4 cops en total | |
|
| |
oscarR6 Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 11 Edat : 47 Població : vic Registre : 22/05/2011
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 31/10/2012, 22:49 | |
| HOLA TOTS,LOSKI EN PRINCIPI APUNTA A LA R6M1 JA ET FARE UN TRUC SI X ALGUNA COSA NO PUC VINDRE.GAAS I BETSINA | |
|
| |
EDUR1 Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 37 Edat : 44 Població : Manlleu Registre : 25/06/2012
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 1/11/2012, 12:49 | |
| BOnes companys si no hi ha res de nou alla sere. HAig de carregar la bateria que desde que varem anar a andorra no toco la moto. VInga que tinc un mono increible. APuntam LOski. | |
|
| |
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 1/11/2012, 19:48 | |
| LOski apunta en rafamax3 a la llista | |
|
| |
loski Pilot Provador
Nombre de missatges : 978 Edat : 48 Població : manlleu Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 3/11/2012, 17:51 | |
| altra feta molt bon dia avui per anar amb moto ni fred ni calor pel meu gust hauria d'estar així tot l'any bona ruta amb la parada per esmorzar a Mr Bikers la carretera bastant bé encara que ahy de vigilar amb les humitats que ja hi ha una mica cada dia en osona motards hi ha més i més nivell ja a esperar la propera que mirarem de fer-un diumenge perquè així els que no els vagi bé els dissabtes puguin venir amb nosaltres | |
|
| |
oscarR6 Aficionat en Rodatge
Nombre de missatges : 11 Edat : 47 Població : vic Registre : 22/05/2011
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 3/11/2012, 21:05 | |
| HOLA COLLA D FOLLS,LA SORTIDA ASIGUT GENIAL E TINGUT EL PLAER D RODA EM L EDU I EN RAFA DOS FOLLS D CUIDADO I BUENO D L AVI I EN LOSKI K TINC K DIR DOS MESTRES A SOBRE D LA MOTO MUE PASAT D ALLO MES BE,CARRETERES GUAYS EM MOLTS REVOLTS I UNA TEMPERATURA COLLONODA RESUMINT LA SEMANA K BE MESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS FINS A LA PROPERA | |
|
| |
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 4/11/2012, 12:28 | |
| Hola companys. Jo com sempre vaig tard, la dona amb va abduir per anar a un centre comercial de shoping i no vaig tindre temps de dir-vos que com sempre ha estat un plaer haver tornat a rodar amb vosaltres. Loski no posis tant oli a la forquilla que t'envales més del compte, vaia canvi de ritme , ja et faré un truc quan vagi a la botiga per lo del sotaguà. Oscar un plaer haver coincidit per fi amb tú i veure aquesta preciosa màquina que tents. A veure si coincidim més que em va molar la companyia. D'en Joi què dir? el pilotatge en persona, més finura impossible i per seguir-lo s'ha de traçar hasta fora de l'arcén . I d'en rafa només dic que després d'apretar la tecla "ver" en el seu mòvil ja no sóc el mateix Ens veièm aviat però a veure si anem per llocs més secs que ja em comença a donar mal rollo les zones humides. | |
|
| |
JOI Pilot Provador
Nombre de missatges : 804 Edat : 54 Població : vic Registre : 29/06/2009
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 4/11/2012, 13:24 | |
| hola gent !!! Molt bona sortida si senyor.....sobra la humitat ara ja no si pot fer res ara ja passarem uns mesos que ens farem un fart de rodar amb el terra humit es el que hi ha pero no passa res menys gas i tot solocionat la questio es sortir amb la moto ...Be kraks ens veiem la proxima que em sembla que aquesta setmana sera em diumenge man dit DAVANT DEL DUBTE GAS | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: sortida pont dels sants disabte 3-11-12 | |
| |
|
| |
| sortida pont dels sants disabte 3-11-12 | |
|